تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۰
۰
۱
plusresetminus
سردار محمدعلی نظری گفت: یکی از مباحث مهم اقتصادی امنیت غذایی است که اهمیت آن کمتر از امنیت نظامی و بهداشت و سلامت نیست.
اهمیت امنیت غذایی در تراز امنیت نظامی است/ سپاه و بسیج برای کمک به جامعه کشاورزی آمادگی کامل دارد

به گزارش راه آرمان شامگاه گذشته مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل جهاد سازندگی و روز بسیج مهندسین کشاورزی برگزار شد.

در این مراسم سردار محمدعلی نظری جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به راهبردهای اقتصادی رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سالهای اخیر گفت: یکی از مباحث مهم اقتصادی امنیت غذایی است که اهمیت آن کمتر از امنیت نظامی و بهداشت و سلامت نیست.

وی افزود: اینجا اهمیت کار کشاورزان که کار کاشت و داشت و برداشت را انجام می دهند مشخص می شود؛ همچنین بسیج کشاورزی و جهادکشاورزی که باید یاریگر کشاورزان باشند تا بالاترین رکورد برداشت را با کمترین هزینه و کمترین مصرف آب بتوانیم داشته باشیم.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله اظهار کرد: ما به عنوان سپاه و بسیج طبق اساسنامه هرجا باری بر زمین ماند و هرکجا خطر نظام مقدس و دستاوردهای آن را تهدید کرد باید به کمک بیاییم.

سردار نظری تصریح کرد: بسیج جامعه کشاورزی، همه اقشار بسیج و خود سپاه با تمام امکانات هرکجا نیاز به ماشین آلات، ترابری و هوایی باشد همواره در صحنه حضور دارند و به کمک جامعه کشاورز می آیند.

وی با تاکید بر اینکه نسل آینده باید احساس امنیت در خصوص عدم وابستگی در همه زمینه ها را داشته باشد توضیح داد:

امروز در بحث دفاعی بی نیاز هستیم و هیچ کشوری نمی تواند نگاه چپ به مرزهای ما و ناموس ما بکند اما در زمینه کشاورزی، خودروسازی، صنعتی یا خام فروشی مشکلاتی وجود دارد که بدون کار جهادی و انقلابی انجام شدنی نیست و ما به عنوان سپاه و بسیج آمادگی داریم با جهاد کشاورزی همکاری کنیم.

انتهای پیام/  https://armanekerman.ir/vdcdk50fkyt0x96.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جعفری مقدم
ممنون سپاس سردار نطری عذاب وجدان گرفتم آخر قنات فیضآباد مه ولات خراسان رضوی جاری جاهمتور ها بفور آبهای زیزمینی ملی استحصال مکنند حتی پول قبض برق جاهمتور شان آب می فروشند کشت پاییزه گندم وجو وذرت کنار زدند وبا استفاده از تسهیلات دولت محترم رویه پسته تجاری دلار آور برای اقتصاد بلاد كفر در پیش گرفتند نتیجه اش سیلوهای غلات خالی دام مولد بی آذوقه سبدغذایی خالی امنیت غذایی اینجاست که داد بیکاران شکم گرسنه بلند میشود زبون دام که خدا میفهمد باتشکر جعفری مقدم نمایند ه دامداران مولد سبک ومالک آب قنات فیضآباد مه ولات خراسان رضوی
آخرین عناوین