تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۶
۰
plusresetminus
مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان جیرفت با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولین در محل سالن شهید مداحی‌پور برگزار شد.
مسئولیت، امانتی است در اختیار ما در نظام اسلامی/ لزوم توجه به ظرفیت گردشگری شهرستان جیرفت
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان جیرفت با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و جمعی از مسئولین استانی در محل سالن شهید مداحی‌پور برگزار شد.
 
در این جلسه طی حکمی از سوی محمدمهدی فداکار استاندار کرمان احمد بلندنظر به عنوان فرماندار جدید شهرستان جیرفت منصوب و معرفی شد.
 
محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه گفت: مسئولیت در جمهوری اسلامی کار بسیار سختی است  و این مسئولیت در جامعه اسلامی افتخار بزرگی است که بر دوش ما قرار دارد و ما باید بین خود و خداوند متعال پاسخگو باشیم.
 
فداکار ابراز کرد: مسئولیت حال حاضر امانتی بر گردن ما در جمهوری اسلامی است که خیلی باید مراقبت کنیم تا وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.
 
وی تصریح کرد: وقتی که ما مسئول شده‌ایم باید پاسخگوی مردم باشیم و مردم را ولی نعمت خود بدانیم تا موجب خشنودی خداوند متعال شود.
 
وی در ادامه گفت: فرماندار بایستی از مجموعه امکاناتی که در اختیار دارد استفاده کند و عمده کار شهرستان برعهده فرمانداری است.
 
فداکار ابراز کرد: یکی از دلایل توسعه شهرستان کمک و همیاری همه مسئولان خواهد بود و رضایت خلق خداوند متعال را در نظر بگیرید تا موجبات رشد و پیشرفت فراهم شود.
 
نماینده عالی دولت در استان کرمان تصریح کرد: سرکشی به مردم و روستائیان و رسیدگی به امورات مردم از وظایف اصلی فرماندار است که باید خدمات‌دهی به روستائیان صورت گیرد تا باعث رفع مشکلات مردم شود و با روی باز حرف مردم شنیده شود و در کنار مردم در جهت خدمت بیشتر خدمت‌رسانی صورت گیرد.
 
وی افزود: تکریم به خانواده‌های معظّم شهداء و ایثارگران و همچنین الگو قرار دادن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در امورات زندگی از وظایف اصلی ما است.
 
فداکار تصریح کرد: توجّه جدّی به نیازهای توسعه شهرستان جیرفت و فرآیند رشد سریع صورت گیرد و همچنین ظرفیت گردشگری فراوانی در شهرستان جیرفت وجود دارد و این امکانات باید برای توسعه آن با ایجاد زیرساخت فراهم شود.
 
استاندار کرمان بیان کرد: مشورت و استفاده از نیروی نخبه و فعّال در سطح شهرستان جیرفت که بستر آن فراهم است قطعاً باعث رونق بیشتر خدمت به مردم خواهد بود و همه با اتّحاد و همدلی کمک کنیم تا فرماندار جدید شهرستان جیرفت در امورات موفق باشد.






انتهای پیام/
 
https://armanekerman.ir/vdcenf8zpjh8wpi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما