تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۳
۰
plusresetminus
معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: یکی از اهداف اصلی دشمن در جنگ شناختی، ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است؛ گرفتن امید از جامعه بعضاً با تحریف‌ها‌ و دامن زدن به بی اعتمادی نسبت به مسئولان در کشور در حال پیاده‌سازی است.
سناریوی ناامید‌سازی جامعه با تحریف و دامن زدن به بی اعتمادی نسبت به مسئولان/ آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها با برجام و خرابکاری تقسیم کار کرده‌اند
به گزارش "راه آرمان "
سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران عصر امروز در هشتمین اجلاسیه مسئولان کانون‌های بسیج اساتید کشور با محوریت جهاد تبیین در مشهد گفت: اگر در جهاد تبیین باور داشته باشیم خداوند مقلب القوب است. 
وی با طرح این سوال که جهاد‌ مقدم بر تبیین چه معنایی دارد، گفت: امروزه دشمن ناکام و شکست خورده، روی آورده است به فریب و جنگ شناختی. مبارزه با این دشمن جهاد می‌شود و نوع مبارزه، تبیینی است. جهاد یعنی جایی که دشمن ورود کرده است و تبیین در مقابل دروغ‌، حیله و نیرنگ قرار می‌گیرد. 
سردار جوانی تاکید کرد: در نقاطی که دشمن در حال دروغ پردازی است با جهاد تبیین باید مسئله را برای جامعه روشن ساخت. 
معاون سیاسی سپاه پاسداران در تشریح حوزه‌های عملیاتی جهاد تبیین گفت: بیانات ۱۴ خرداد مقام معظم رهبری، میدان مبارزه با دشمن را مشخص می کند؛ اینکه نگذارید از انقلاب هویت زدایی شود، نگذارید امام در جامعه کمرنگ شود؛ نگذارید دروغ های دشمن در جامعه اثر بگذارد و نگذارید که دشمن القا کند جمهوری اسلامی به بن بست رسیده است. دشمن می خواهد امام را با تصویر سازی غلط کمرنگ کند تا جوانان را به غلط بیاندازد. واقعیت، حقیقت و فلسفه قیام امام باید تبیین و بازخوانی شود. 
وی افزود: یکی از اهداف اصلی دشمن در جنگ شناختی، ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است. گرفتن امید از جامعه بعضاً با تحریف‌ها‌ و دامن زدن به بی اعتمادی نسبت به مسئولان در کشور در حال پیاده سازی است. امروز در جامعه فضایی در حال شکل گیری است که مردم نسبت به مسئولین تفکر دیگری دارند! این از حوزه های عملیاتی جهاد تبیین است. 
سردار جوانی خاطر نشان کرد: دشمن در جنگ شناختی، اسلام و امام حسین(ع) و عاشورا را وارونه کرد. در عاشورا اول حسین را تحریف کردند و بعد یزید را حق نشان دادند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران در ادامه گفت: امروز دشمن امید بسته است به اعتراضات مردمی که تبدیل به اغتشاش شود و القای فروپاشی جمهوری اسلامی کند، تا وسوسه ایجاد کند برای مردم که بیاید تا شما هم در آینده سهم داشته باشید.
وی با اشاره به نقشه دشمن در مقابل جمهوری اسلامی ایران گفت: مسائل داخلی، تحریم و برجام را باید در یک نقشه ببینیم. تقسیم کاری شکل گرفته است بین صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها؛ یک بخش مذاکرات و وین است و یک بخش دست رژیم صهیونیستی است که خرابکاری و ترور را دنبال می کند. 
سردار جوانی افزود: دشمن از شبکه اشرار استفاده می کند تا نقشه های خود را پیاده سازی کنند. در اعتراضات فرهنگیان که مطالبه حقی داشتند، عناصری از جاسوسان فرانسوی بین آن‌ها دستگیر شدند. دشمن ازز این موقعیت ها و اعتراضات استفاده می برد؛ این همان نقشه اعتراض، ریختن به خیابان و القای فروپاشی است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران تصریح کرد: در فضای مجازی مطلبی در حال انتشار است که هر اتفاقی که در حال رخ دادن است به آمریکا و صهیونیست ها ربط می‌دهند و جمهوری اسلامی هم هیچ کاری انجام نمی دهد، در صورتی که به این شکل نیست.
وی ادامه داد: امروز اگر صهیونیست ها یک کاری می کنند، ده‌ها مرتبه روی آن مانور رسانه ای انجام می دهند اما اتفاقات داخلی مناطق اشغالی را به شدت سانسور می کنند. چندین روز پیش نیمی از تلاویو چندین ساعت در خاموشی بود و چندین حادثه دیگر رخ داد اما رسانه هایشان نمی‌توانند این ها را منتشر بکنند. 
سردار جوانی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در موضع اقتدار است اما در فضای عملیات روانی می خواهند  با دروغ القای یاس و ناامیدی کنند، گفت: بعد از چندین سال دولتی شکل گرفته که حقیقتا رئیس این دولت می خواهد سرباز رهبر انقلاب باشد، هر جا شبیه شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز رهبری باشید، اقتدار می آورد.  خواسته مقام معظم رهبری از سردار حاجی زاده این بود که موشک ها قدرت نقطه زنی داشته باشد. امروز اتاق عملیات دشمن در اربیل، دقیقا همان اتاق زده می شود؛ این است نتیجه سربازی رهبری.
معاون سیاسی سپاه پاسداران ادامه داد: گفته می شود عامل اصلی مشکلات دولت است و دولت یاد ندارد از این وضعیت رها شود و نتیجه اینکه دولت باید استعفا بشود، یعنی دولتی که امید ایران است در این شرایط بد جلوه دهد؛ این تحریف است.
وی افزود: رهبری فرمودند دولت در زمینه اقتصادی برنامه های خوبی دارد و همه قوا و آحاد مردم کمک کنند تا برنامه ها به درستی انجام شود. 
سردار جوانی با بیان اینکه آیا دولت عامل گرانی است گفت: ذهنیتی شکل گرفته بود که این دولت بیاید قیمت‌ها نصف شود. خیر، اقتصاد فاکتورهای زیادی دارد. از زمانی که مذاکره با آمریکا پیش آمد قیمت ها چندین برابر شد. همین الان هم باز می گویند راه حل نجات در مذاکره است! اینجاس که باید ردپای نفوذ را پیدا کرد. 
وی گفت: کاری که رئیسی در مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها کرد، هیچ دولتی انجام نمی داد چون تبعات آن را به جان نمی خرید، چون طبیعی است که اشخاصی که نفع می‌برند نمی گذارند به راحتی این اتفاق بیافتد. دشمن می داند که اگر این اتفاق به طور کامل بیافتند اقتصاد ایران و تولید راه می افتد. 
سردار جوانی در پایان با بیان اینکه کلمه دروغ می گویند، دامن زدن به بی اعتمادی است گفت: اگر ارز ترجیحی حفظ نمی‌شد با شرایط فعلی در جهان و جنگ روسیه و اوکراین (جنگ غلات) این افزایش قیمت ها را باز هم می داشتیم.
انتهای پیام/
صبح توس https://armanekerman.ir/vdcai0n6649nui1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین