تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۵
۰
plusresetminus
جلسه شورای اداری شهرستان ارزوئیه با حضور مدیر کل کمیته امداد استان کرمان، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، فرماندار ارزوئیه و سایر اعضای جلسه در محل فرمانداری ارزوئیه برگزار شد.
پول گندم کشاورزان شهرستان ارزوئیه به طور کامل پرداخت می شود
به گزارش راه آرمان؛ جلسه شورای اداری شهرستان با حضور اعضاء جلسه در محل فرمانداری تشکیل شد.

در این جلسه اسماعیل کاخ فرماندار ارزوئیه گفت: با توجه به اینکه شغل اکثریت مردم ارزوئیه کشاورزی است یکی از مشکلات مردم شهرستان در حال حاضر تاخیر در پرداخت پول گندم خریداری شده است.

 فرماندار شهرستان ارزوئیه عدم تخصیص کد به سه مرکز از پنج مرکز خدمات جهاد کشاورزی در شهرستان را یکی دیگر از مشکلات حوزه کشاورزی اعلام کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ارزوئیه در این جلسه افزود: مطالباتی نیز در حوزه کمیته امداد وجود دارد یکی از این مطالبات صدور مجوز به مراکز نیکوکاری در شهرستان هست که این مراکز می توانند از بازوان کمیته امداد و بهزیستی باشند

اسماعیل کاخ اشتغال و مسکن را از دغدغه های اکثر مددجویان تحت پوشش و جوانان شهرستان خواند و افزود: کمیته امداد در صورت آموزش، پرداخت تسهیلات، اشتغالزایی و پشتیبانی از این افراد می تواند آنها را از نظر مالی توانمند سازد.

در ادامه جلسه خیراندیش رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: با پیگیری های صورت گرفته پول گندم کشاورزان به زودی و بطور کامل پرداخت می شود.

وی افزود: مکاتبات لازم در خصوص تخصیص کد به مراکز خدمات جهاد کشاورزی با وزارتخانه متبوع صورت گرفته است 

در این جلسه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان نیز از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به مددجویان کمیته امداد و اقدامات این نهاد در جهت توانمند نمودن افراد و عدم وابستگی به کمیته امداد خبر داد.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdcfvedyvw6d0va.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما