تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۲
۰
plusresetminus
امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه تولیدکنندگان و صنعتگران امروز، سرداران جنگ اقتصادی هستند که وظیفه سنگینی بر دوش دارند، گفت: در شرایط کنونی کشور، کار تولیدکنندگان به مثابه جهاد و ایثار در جهت حفظ اقتصاد و عزت کشور است.
کار تولیدکنندگان داخلی به مثابه جهاد در جهت حفظ اقتصاد و عزت کشور است
به گزارش راه آرمان؛ سرتیپ دوم امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا و ارشد نظامی آجا در جنوبشرق در بازدید از مراسم اختتامیه نمایشگاه تولیدات داخلی و صنایع دستی خانواده شهرک هوانیروز ارتش در محل شهرک هوانیروز اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی با محوریت اقتصاد مقاومتی روشی برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی علیه کشور با کمترین وابستگی به خارج از کشور در خصوص نیازهای اساسی و راهبردی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که اقتصاد مقاومتی را راهکار نجات اقتصاد کشور تبیین کرده اند، افزود: مهمترين مولفه در سياست هاي اقتصاد مقاومتي كه از سوي رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است، توجه به توليد داخلي و فرهنگ سازي براي مصرف كالاي ايراني است و حمایت از تولید ملی نیز جز با تقویت تولید داخلی و حمایت از تولیدکنندگان حاصل نمیشود، از این رو با حمایت از نمایشگاههای توانمندی داخلی ضمن به حرکت در آمدن چرخ تولید، اشتغال و رونق اقتصادی بیش از پیش در کشور ایجاد خواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا با اشاره به اینکه تولیدکنندگان و صنعتگران امروز، سرداران جنگ اقتصادی هستند که وظیفه سنگینی بر دوش دارند خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی کشور، کار تولیدکنندگان به مثابه جهاد و ایثار در جهت حفظ اقتصاد و عزت کشور است.

ارشد نظامی آجا در جنوبشرق کشور گفت: این نمایشگاه بزرگترین ظرفیت برای معرفی توانمندی های شهری و محلی استان‌ها است و تولید کالا داخلی، ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و ایجاد کارآفرینی از محورهای برپایی این نمایشگاه است.

فرمانده پایگاه سوم رزمی هوانیروز کرمان اظهار کرد: خانواده کارکنان شهرک هوانیروز ارتش کرمان در طول سال آموزش های لازم را می بینند و کار ساخت و ساز صنایع دستی را به خوبی فراگیری و در پایان دوره آموزش مدرک معتبر به آنها اعطا می گردد و در پایان با برگزاری چنین نمایشگاههایی آثار تولیدی خود را ارائه و به فروش می رسانند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مناسبت روز جهانی صنایع دستی از ۲۰ خرداد آغاز و تا امروز در محل شهرک هوانیروز ارتش کرمان برگزار و خانواده های هنرمند شهرک هوانیروز ارتش آثار تولیدی خود را در رشته های فیروزه کوبی، مینا کاری،سفال کاری، نقاشی روی چوب و...به عرص نمایش گذاشتند و با توجه به کیفیت محصولات عرضه شده در این نمایشگاه، مردم از برپایی این نمایشگاه استقبال خوبی بعمل آوردند.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdciqyaz3t1arq2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین