تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۳
۰
plusresetminus
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان:

طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس اجرا می‌شود

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کرمان گفت: طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی دارای افت تحصیلی تابستان جاری در مدارس و یا پایگاه های ایجاد شده، اجرا می‌شود.
طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس اجرا می‌شود
به گزارش راه آرمان،  طاهره زحمتکش معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه نشست تخصصی با حوزه معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در ایام آموزش غیرحضوری بخشی از اهداف آموزشی دانش‌آموزان تحقق نیافت، لذا برای جبران آن در همان ایام برای دانش‌آموزان پایه های اول و دوم کلاس های جبرانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه پس از حضوری شدن کلاس ها از فروردین جاری کلاس‌های جبرانی در ساعات خارج از مدرسه برای سایر پایه‎ های دوره ابتدایی برگزار شد، یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این برنامه در تابستان نیز در قالب طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان اجرا می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان افزود: این طرح برای دانش آموزان دارای سطوح عملکرد تحصیلی نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول و با هدف مداخله آموزشی و جبران یادگیری دانش آموزان دارای افت تحصیلی اجرا می شود.

طاهره زحمتکش اضافه کرد: این طرح برای تمام دروس است اما دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی دارای سطوح عملکرد نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول در دروس فارسی و ریاضی و دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی دارای سطوح عملکرد نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول در دروس فارسی، ریاضی و علوم تجربی در اولویت قرار دارند.

وی یادآور شد: این کلاس ها در مدارس و یا پایگاه هایی که برای اجرای طرح ایجاد می شود، دایر خواهد شد و مدت زمان اجرای طرح ۲ هفته تا چهار هفته بستگی به نیاز دانش‌آموز به آموزش است، ضمن اینکه برای اجرای طرح از معلمان زبده و کارآزموده بهره گرفته می شود.

زحمتکش ابراز امیدواری کرد: با اجرای اقدامات و فعالیت‌های اثر بخش توسط دست اندرکاران امر، شرایط بهبود، ارتقاء و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcd550fsyt0x96.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین