تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۲
۰
plusresetminus
مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) استان کرمان:

کسب رتبه برتر تولیدات خبری و رسانه ای کشور توسط خادمیاران استان کرمان

حامد شجاعی گفت: کانون خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان کرمان با تولید 165 خبر به مناسبت دهه کرامت توانست رتبه کشوری را به خود اختصاص دهد.
کسب  رتبه برتر تولیدات خبری و رسانه ای کشور توسط خادمیاران استان کرمان
به گزارش راه آرمان؛ حامد شجاعی با بیان اینکه رسانه‌ها بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ رضوی بر عهده دارند گفت: رسانه‌ها یکی از کارآمدترین ابزار برای انتقال فرهنگ و سمت و سودهی به افکار عمومی هستند؛ لذا بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ رضوی می‌توانند ایفا کنند.

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) استان کرمان با اشاره به کسب رتبه برتر تولید خبر کشور در دهه کرامت به همت خادمیاران رسانه‌ای امام رضا علیه السلام گفت: کانون خادمان رسانه‌ای با استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه استان (خبرنگاران)  و مشارکت خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در تولید خبر، خوشبختانه استان کرمان به لحاظ کمیت تولید خبر رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده است و به لحاظ کیفیت نیز در جایگاه خوبی در بین سایر استان ها قرار دارد.  

وی  افزود: استان کرمان با تولید و انتشار 165 و 2 گزارش در سایت آستان نیوز توانسته است،  رتبه برتر تولید خبر را کسب کرد.

شجاعی گفت: دهه کرامت امسال با مشارکت خبرگزاری شبستان گزارش و آرمان کرمان برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در استان کرمان و همچنین از طریق مصاحبه با مسئولین کانون های خدمت رضوی تخصصی گزارش عملکرد کانون ها اطلاع رسانی و انعکاس داده شد.

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) استان کرمان با بیان اینکه نقش کانون خادمان رسانه ای حضرت رضا ، ترویج فرهنگ رضوی در جامعه است، عنوان کرد: کانون خادمان رسانه‌ای به این منظور با تشکیل کارگروه «فرهنگ امام رضایی» و با مشارکت سازمان بسیج رسانه استان و خبرگزاری ها، دونوبت پویش اعتکاف رسانه های رضوی را برای اولین بار در کشور با هدف توسعه و ترویج فرهنگ رضوی از طریق مصاحبه با اصحاب رسانه، هنرمندان، ائمه جمعه، اساتید حوزه و دانشگاه برگزار کرده است.

وی تصریح کرد: در ادامه این اقدامات، توزیع و بازنشر پوسترها، کلیپ‌ها و نماهنگ ها در فضای مجازی و بازنشر تولیدات محتوایی مختص دهه کرامت در فضای مجازی و برنامه‌های فعال حوزه رسانه و پلتفرم‌هایی مانند ایتا، واتساپ، اینستاگرام، تلگرام  و هماهنگی با صداوسیما مرکز کرمان برای پخش برنامه هاو اخبار دهه کرامت، تولید نماهنگ به سفارش دبیرخانه امور رسانه آستان قدس رضوی توسط خادمیاران کرمان و ایجاد هماهنگی تیم  های مستند ساز فعال و حرفه‌ای عکاس و تصویر بردار در شهرستان ها برای پوشش برنامه های کاروان زیر سایه خورشید از دیگر خدماتی است که طی این مدت انجام شده است.

شجاعی گفت: اصحاب رسانه استان کرمان اعم از خبرنگار، روزنامه نگار، نویسنده، تصویربردار، صدابردار، تدوین گر که علاقه مند به خدمت به بارگاه منور حضرت رضا هستند می توانند در قالب نذر رسانه با کانون خادمان رسانه ای امام رضا همکاری داشته باشند.

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) استان کرمان در پایان ابراز امیدواری کرد: ان شاالله تلاش خادمان رسانه‌ای حضرت رضا (ع) در مسیر ترویج فرهنگ و سیره رضوی مورد رضای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) واقع شود.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcc4mqss2bqie8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین