تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۷
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خبرداد:

کشف412 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری 151 سارق و کشف412 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر کرمان خبر داد.
کشف412 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در کرمان
به گزارش راه ارمان سرهنگ "مهدی پور امینایی"اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طرح برخورد با سارقان خیابانی با بکارگیری تمامی رده های عملیاتی این فرماندهی به مدت 4 روز در سطح شهرستان کرمان عملیاتی شد.

وی افزود: در این راستا مأموران این فرماندهی با انجام گشت زنی های هدفمند در نقاط جرم خیز و یک سری تحقیقات میدانی طی چندین عملیات یک سارق مسلح،4 نفر سارق به عنف و146سارق عادی، در مجموع151 سارق و 229 متهم تحت تعقیب را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به کشف یک فقره 412 فقره انواع سرقت بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ امینایی با اشاره به بازدید از 259 کارگاه ضایعاتی و پلمپ154 کارگاه غیرمجازگفت: در اجرای این طرح 222 دستگاه خودرو  و 227 دستگاه موتورسیکلت مزاحم، متخلف و فاقد مدارك كه موجبات سلب آسايش شهروندان را فراهم مي كردند و دارای دستور قضائی بودند توقيف و راهی پارکینگ شدند.

وی با اشاره به اینکه اعتياد در بسياري از جرائم و آسيب ها از جمله وقوع سرقت و نابساماني خانواده نقش دارد بیان داشت: در اجرای این طرح 4 قاچاقچی، 88 معتاد و در بازدید از 179 خرده فروش مواد مخدر 119 نفر دستگیر و 154 کیلو 87 گرم انواع مواد مخدر از آنها کشف شد.

وی  با اشاره به پاک سازی 70 پارک و  محل جرم خیز بیان داشت: در فصل تابستان طرح امنیت اجتماعی و سرکشی از پارک ها و تفرجگاه ها به صورت مستمر در شهرستان کرمان ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdccxmqs42bqim8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما