کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ثارالله (ع) استان کرمان مطرح کرد؛

بزرگترین قابلیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایمان عملی به ذات اقدس خداوند متعال است

30 خرداد 1401 ساعت 19:10

سردار حسین معروفی گفت: قابلیت اول و مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایمان عملی به ذات اقدس خداوند متعال است.


به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله (ع) استان کرمان امروز دوشنبه در محل حسینیه شهداء برگزار شد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله (ع) استان کرمان گفت: نهاد مقدس سپاه در جایگاه خدمتگذاری به مردم و انقلاب قرار دارد.

فرمانده سپاه ثارالله (ع) استان کرمان افزود: چیستی وجود با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بر همه ما روشن است که منشاء آن از اولیاء و انبیای الهی و با نگاه ائمه اطهار (ع)  و هدایت و حرکت بزرگ و معجزه آسای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظّم رهبری مدظله العالی بنا نهاده شد.

سردار معروفی مدیریت صحیح امامین انقلاب را بزرگترین قابلیت این نظام بزرگ الهی دانست و تصریح کرد: ایمان عملی به ذات اقدس خداوند تبارک و تعالی در ملّت ایران اسلامی در بدو پیروزی انقلاب موج می‌زند و این به عنوان پایه اساسی ملّت ایران اسلامی است.

وی ابراز کرد: دومین قابلیت نظام مقدس جمهوری اسلامی وحدت واقعی مردم است که مردم ما چون هوشمند هستند و این هوشمندی ۲۵ میلیون نفر جمعیت بود که زیر پیکر مطهر انسانی بزرگ همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرفتند.

سردار معروفی اظهار کرد: وحدت واقعی ملّت ایران اسلامی حول و محور ولی و حجّت خدا می‌چرخد و این برگرفته از هوشمندی ملّت عزیزمان است که امروزه با وجود این ویژگی‌ها تصمیمات کشور تصمیمات اساسی و جدّی است.

فرمانده سپاه ثارالله (ع) استان کرمان عنوان کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران امروزه در حوزه‌های مختلف آب، پزشکی، علمی، نانو و هسته‌ای در سطح بسیار بالایی قرار دارد و این از اندیشه بزرگ ما است که در حوزه‌های مختلف پیشرفت بسیاری داشته باشیم.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی کشور بزرگی است که در حوزه صنایع دفاعی و موشکی قابلیت بسیار بزرگ بازدارندگی که دارد بسیار برای ما ارزشمند است و امروزه ما در حوزه صنایع دفاعی نقطه زن هستیم و این به عنوان یک واقعیت از قدرت بزرگ ملّت ایران اسلامی است.

وی قابلیت بعدی نظام مقدس جمهوری اسلامی را تأسیس بسیج مستضعفین عنوان کرد و افزود: امروزه تفکر پیامبر گونه مقام معظّم رهبری مدظله العالی مختص یک جغرافیای خاص نیست و از جغرافیای جهان نیز عبور کرده است که نقش امروز جمهوری اسلامی به پشتیبانی ملّت یک نقش راهبردی در منطقه است.

سردار معروفی مطرح کرد: به همّت و توان سپاه، استان کرمان پایلوت طرح‌ها و پروژه‌های بسیار بزرگ آبرسانی در کل کشور شناخته شده است و با تشکیل قرارگاه مرد میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این حرکت را با تمام توان ادامه خواهیم داد.

فرمانده سپاه ثارالله (ع) استان کرمان ابراز کرد: فرصت را خداوند متعال به انسان‌ها می‌بخشد تا مشکلات مردم را حل نماید که مردم ولی نعمت همه ما هستند و ما نیز باید امانت‌دار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم محور باشیم.









انتهای پیام/


کد مطلب: 127710

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/127710/بزرگترین-قابلیت-نظام-مقدس-جمهوری-اسلامی-ایمان-عملی-ذات-اقدس-خداوند-متعال

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir