کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی جیرفت خبر داد؛

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در جیرفت

31 خرداد 1401 ساعت 12:28

رضا محمدرضایی گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت کشف سرقت‌ها و دیگر جرائم اجراء می‌شود بنابر این مقوله امنیت اجتماعی از موارد اولویت‌دار نیروی انتظامی است.


به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ رضا محمدرضایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی در اين شهرستان با اولویت کشف سرقت‌ها و دیگر جرائم خبر داد.
 
رضا محمدرضایی گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعی در جیرفت با هماهنگی و همراهی خوب مسئولان قضائی توسط چندین تیم از پليس‌های تخصصی، کلانتری و پاسگاه‌ها و تیم‌های کمکی از ستاد در این شهرستان به مرحله اجراء درآمد.
 
وی افزود: مأموران با برنامه‌ریزی مناسب و هدفمند و انجام کار پلیسی طی ۴ روز اول این طرح موفق به دستگیری ۹۰ سارق و کشف ۱۲۳ فقره سرقت، کشف ۳۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر، کشف ۸ قبضه سلاح غیرمجاز، کشف ۹ هزار و ۶۸۰ لیتر سوخت قاچاق و دستگیری یک نفر عامل قتل شدند.
 
محمدرضایی در ادامه اشاره‌ای به دستاوردهای دیگر این طرح کرد و گفت: توقیف ۷۵ دستگاه خودرو، ۱۷ دستگاه موتورسیکلت و دستگیری ۴۹ خُرده فروش، ۸ قاچاقچی مواد مخدر و ۱۵ معتاد متجاهر از دیگر اقدامات این طرح بود.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت با بیان این مطلب که این‌گونه طرح‌ها به صورت مستمر در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت و متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشكيل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
 
انتهای پیام/ امیری


کد مطلب: 127720

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/127720/اجرای-طرح-ارتقاء-امنیت-اجتماعی-جیرفت

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir