تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۶
۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه پیامی صادر کرد.
قوه قضائیه نمادی از تحقق عدالت و پشتیبانی قضائی از امنیت ایران اسلامی است
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه پیامی را صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ اِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُم بَینَهُم بِالْقسط اِنَ اللَّهَ یُحِبُ المُقْسِطین»
 
 هفته  اول تیرماه یادآور شهادت مظلومانه معمار بزرگ دستگاه قضایی آیت‌الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران ایشان و فرصتی برای تکریم تلاش خادمان قوه قضاییه و بازخوانی اندیشه هایی است که قوه قضاییه بر مبنای آنها شکل گرفته و با خون شهدای هفتم تیرماه به امضا رسیده است.

قوه  قضاییه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمادی از تحقق عدالت و پشتیبانی حقوقی و قضایی از امنیت و توسعه این مرز و بوم اسلامی است که با  مبارزه جدی و قاطع با فساد و رسیدگی عادلانه به پرونده‌های قضایی و توجه به قانون گرایی تلاش می کند که آرامش و امنیت جامعه را تضمین و تثبیت نماید.

باید توجه داشت که کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق، خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال خود، بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

اینجانب با درود به روح پاک و مطهر شهدای هفتم تیر، برخود لازم می دانم هفته قوه قضاییه را به مجموعه خدوم و متعهد دستگاه قضایی در استان کرمان تبریک و تهنیت گفته و برای این عزیزان از پیشگاه خداوند بزرگ دوام توفیقات، صحت و سلامتی مسئلت می نمایم.
 
حسن علیدادی سلیمانی
تیرماه یک هزار و چهارصد و یک هجری شمسی

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcj8aevtuqe8az.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین