تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۲
۰
plusresetminus
رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان مطرح کرد؛

تزریق روحیه جهادی برای تأمین امنیت غذایی مؤثر است

سعید برخوری گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات بخش کشاورزی تزریق روحیه جهادی برای تأمین امنیت غذایی کشور است با اجرای کشاورزی قراردادی مشکلات این بخش بزرگ را رفع خواهد کرد.
تزریق روحیه جهادی برای تأمین امنیت غذایی مؤثر است
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ سعید برخوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: خدمات سازنده بخش کشاورزی در سطح روستاهای جنوب کرمان و علی‌الخصوص شهرستان جیرفت بر کسی پوشیده نیست و این جهاد در بخش کشاورزی ماندگار و قابل تقدیر است.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان افزود: اجرای کشاورزی قراردادی مشکلات این بخش بزرگ را رفع خواهد کرد.
 
برخوری تصریح کرد: تزریق روحیه جهادی برای تأمین امنیت غذایی کشور در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از اهمیّت بسیار زیادی برخوردار است و این امر جهادی در برخی از محصولات کشاورزی از جمله گندم توانستیم به خودکفایی دست پیدا نمائیم.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب اظهار کرد: در شرایط تحریم علیرغم این‌که در بخش‌هایی چون صنعت مشکلاتی در تولید پیش آمده است اما بخش کشاورزی همچنان با تلاش جهادگران و کشاورزان عزیز امنیت غذایی کشور را تأمین نموده است و علاوه بر این برخی از محصولات کشاورزی سالانه به سایر کشورها صادر می‌شود.
 
وی عنوان کرد: جنوب کرمان تنها منطقه‌ای است که به دلیل پتانسیل بالای بخش کشاورزی یک سازمان مستقل در کشور به آن اختصاص داده شده است.
 
برخوری ابراز کرد: سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در ۳۸ نقطه جغرافیایی منطقه دارای ساختار سازمانی و وظیفه‌ای است که با ۷ مدیریت جهاد کشاورزی مستقر در شهرستان‌ها، ۳۱ مرکز جهاد کشاورزی دهستان، ۵ اداره‌کل وابسته و ۴ شرکت و مؤسسه دولتی وابسته در حال خدمت‌رسانی به کشاورزان منطقه است.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی تنها راه برون رفت از مشکلات بخش کشاورزی را ۳ موضوع مهم بیمه درآمد، کشاورزی قراردادی و منطقه آزاد کشاورزی عنوان کرد و افزود: این ۳ موضوع به پیشنهاد سازمان جهاد کشاورزی در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی برای کل کشور قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/امیری
https://armanekerman.ir/vdcb5zb8srhb5zp.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما