تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۶
۰
plusresetminus
در دیدار حسین آقا ملایی فرماندار رابر و رئیس اداره برق شهرستان با مجری طرح برق رسانی شرکت توانیر مقرر شد عملیات اجرایی خط ١٣٢ کیلو وات احداث پست فوق توزیع شهرستان تسریع و کارشناسان برق منطقه ای جهت جانمایی زمین برای پست مذکور به شهرستان عزیمت کنند.
تسریع اجرای عملیات خط ۱۳۲ کیلو وات احداث پست فوق توزیع برق رابر/ اصلاح شبکه برق روستایی شهرستان  در دستور کار قرار می‌گیرد
به گزارش راه آرمان؛ جلسه ای فرماندار رابر و رئیس اداره برق شهرستان در دفتر فرهاد شبیهی مجری طرح برق رسانی روستایی شرکت توانیر با هماهنگی نماینده مردم شهرستان های رابر، بافت و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی و پیگیری فرماندار شهرستان رابر در تهران برگزار و فرماندار با تشریح مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه برق و طی تماس تلفنی با حبیبی مدیر عامل برق منطقه ای کرمان، مقرر شد؛ عملیات اجرایی خط ١٣٢ کیلو وات احداث پست فوق توزیع شهرستان تسریع و کارشناسان برق منطقه ای جهت جانمایی زمین برای پست مذکور به شهرستان عزیمت کنند.
 
وی، در ادامه با اعلام اینکه سیم مربوط به خط خریداری شده و اسناد مناقصه در حال آماده شدن است گفت: در خصوص روستاهای فاقد برق قرار شد علاوه بر روستاهای تأیید شده از قبل چهار روستای دیگر نیز به لیست برق رسانی اضافه شود و اصلاح شبکه برق روستایی شهرستان به طور کامل با تخصیص اعتبار ویژه در دستور کار قرار گیرد.
 
در خصوص تأمین برق عشایر شهرستان به وسیله پنل های خورشیدی قرار شد لیست عشایر توسط اداره عشایری به مدیریت برق روستایی کشور ارسال گردد تا تعداد چهارصد عدد پنل خورشیدی مورد نیاز عشایر در دستور کار مدیریت برق کشور قرار گیرد.
 
و در پایان فرماندار ضمن دعوت از شبیهی و کارشناسان حوزه برق روستایی کشور که با حضور خود در شهرستان رابر مسائل و مشکلات حوزه برق شهرستان را رصد و در جهت رفع مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcay0n6u49nu01.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما