تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۳
۰
plusresetminus
حسین آقاملایی گفت: تحريم ها و جنگ اقتصادی غرب عليه نظام اسلامي به عنوان پیچ بزرگ در گردنه است و سربازان اين جنگ در مقابل دشمن اصناف و كسبه هستند.
اصناف؛ سربازان جنگ اقتصادی  هستند
به گزارش راه آرمان؛ حسین آقاملایی فرماندار رابر با اشاره به اینکه اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده است، گفت: این نامگذاری خود گویای اهمیت و جایگاه ویژه و دیدگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی به این قشر جامعه است.

وی ادامه داد: این روز فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این قشر متعهد و خدوم است که در کنار پرداختن به فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار همواره در مسائل روز و تحولات سیاسی و اجتماعی نقش‌آفرینی کرده اند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: تحريم ها و جنگ اقتصادی غرب عليه نظام اسلامي به عنوان پیچ بزرگ در گردنه است و سربازان اين جنگ در مقابل دشمن اصناف و كسبه هستند. 

فرماندار رابر با پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف، فرارسیدن روز ملی اصناف را به تمامی کسبه و بازاریان به ویژه صنوف شهرستان رابر تبریک عرض کرد و موفقیت و تأییدات الهی را در راستای خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اصناف خواستار شد.


انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcc0mqs02bqim8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما