تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۶
۰
plusresetminus
سردار محمد علی نظری جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه این رزمایش مشترک بین مدیران آب، برق و سپاه برگزار می شود، گفت: هدف رزمایش این است تا به کاهش ده درصدی در مصرف انرژی، برق و آب در استان برسیم.
برگزاری رزمایش مشترک سپاه ثارالله با برخی از دستگاه ها جهت کاهش مصرف منابع آب و برق در استان
به گزارش راه آرمان؛ سردار علی نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز رزمایش کاهش مصرفمنابع انرژی آب و برق با اعلام رمز رزمایش توسط سردار فرماندهی سپاه پاسداران و وزیر نیرو برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: این جلسه با حضور تمامی مسئولان کشوری به صورت ویدئو کنفراسی و در استان کرمان با حضور معاون عمرانی استانداری کرمان و تمام مدیران دخیل در زمینه آب و برق برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش مشترک بین مدیران آب، برق و سپاه برگزار می شود، اظهار کرد: هدف از برگزاری این رزمایش کاهش مصرف و صرفه جویی در مصرف آب و برق نه تنها در سیستم های و ساختارهای نظامی و اداری سپاه است و بلکه تا پانزدهم شهریور ماه در بین خانواده های مربوط به سپاه و جامعه هدف بسیج تسری پیدا می کند.

سردار نظری با تأکید بر اینکه هدف رزمایش این است تا به کاهش ده درصدی در مصرف انرژی، برق و آب در استان برسیم، تصریح کرد:
این رزمایش با رمز یا علی ابن موسی الرضا علیه السلام توسط فرماندهی کل سپاه اعلام شد و ما هم این رزمایش با همین رمز  را اعلام می کنیم تا با استعانت از این امام رئوف بتوانیم به اهداف رزمایش دست پیدا کنیم .

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: در این طرح علاوه بر ساعت کاری، خاموش کردن برخی از سیستم هایی که غیر ضرور است را مد نظر داریم و همه مدیران ما در این زمینه توجیه می شوند.

وی خاطر نشان کرد: همکاران ما دستور العملی را در بندهای مختلف برای کاهش مصرف و صرفه جویی برق و آب تنظیم کرده اند که این دستور العمل را خدمت دوستان می فرستیم و سعی خواهیم کرد که این مسئله را در بین آحاد بسیجیان و مردم ساری و جاری کنیم.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcbszb85rhb5zp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین