کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول سازمان بسیج اصناف استان با مدیر کل امور مالیاتی کرمان دیدار کرد

1 تير 1401 ساعت 19:08

ظهر امروز دیدار مسئول سازمان بسیج اصناف استان با مدیر کل امور مالیاتی استان کرمان انجام شد.


به گزارش راه آرمان؛ دیدار مسئول سازمان بسیج اصناف استان با مدیر کل امورمالیاتی استان کرمان برگزار شد.

رهرو در این دیدار با تأکید بر مطالبات به حق اصناف و کسبه خواستار اجرای فرمایش آیت الله رئیسی در باب اعتماد مأموران مالیاتی به این قشر جامعه شد.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان کرمان گفت: از آنجائی که مالیات به عنوان مهمترین منبع درآمد کشور و یکی از کلیدی ترین مباحث اقتصادی محسوب می‌شود باید به حق و براساس واقعیت های کسب و کار صورت گیرد.

وی عنوان کرد: از اداره کل امور مالیاتی استان خواستاریم، عدم همخوانی حاشیه سود سازمان حمایت با ضرایب مالیاتی، فقدان آموزش و اطلاع رسانی موثر به اصناف در موضوع قوانین جدید مالیاتی، افزایش نرخ تورم، مد نظر قرار گیرد.

رهرو با اشاره مطلب فوق ابراز کرد: در نظر نگرفتن پایه مالیاتی سنوات قبل با توجه به شرایط اقتصادی در چند سال اخیر و تعدیل نوع فروش و توجه به حاشیه سود حداقلی و مشارکت در جهت محرومیت زدایی و منافع مردم در مناطق کم برخوردار در طرح کاسب امین، از دیگر مواردی است که بهتر است اداره کل امور مالیاتی مد نظر قرار دهد.

گفتنی است در این دیدار مدیر کل امور مالیاتی استان کرمان اطمینان داد که مأموران مالیاتی در رسیدگی به تراکنش های بانکی اصل را بر صحت ادعای مودیان خواهند گذاشت و مالیات را با رعایت قانون و ملاحظات موجود که اشاره شد با حداکثر انعطاف و همکاری  با مجموعه اصناف به عمل خواهند آورد و اصناف نگران نباشند.

انتهای پیام/م


کد مطلب: 127756

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/127756/مسئول-سازمان-بسیج-اصناف-استان-مدیر-کل-امور-مالیاتی-کرمان-دیدار

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir