تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۳
۰
plusresetminus
رضا سنجری گفت: نصب کارتخوان جدید مربوط به نانوایی‌هایی است که آرد یارانه‌ای نوع ۱و۲ دریافت می‌کنند و سایر نانوایی‌ها فعلا در این مرحله مشمول نصب کارتخوان نمی‌شوند.
نصب کارتخوان جدید مربوط به نانوایی‌هایی که آرد یارانه‌ای نوع ۱ و ۲دریافت می‌کنند
به گزارش راه آرمان؛ رضا سنجری مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در جلسه‌ای با حضور فرماندار رابر و برخی روسای ادارات این شهرستان در دفتر فرمانداری رابر، گفت: نصب کارتخوان جدید مربوط به نانوایی‌هایی است که آرد یارانه‌ای نوع ۱و۲ دریافت می‌کنند و سایر نانوایی‌ها فعلا در این مرحله مشمول نصب کارتخوان نمی‌شوند.
 
 
وی، افزود: زمانی که کارتخوان‌ها نصب می‌شود از نظر سهمیه‌بندی و قیمت هیچ تغییری در وضعیت نانوایی بوجود نمی‌آید و نانوایان فقط به جای کارتخوان‌های قدیمی از کارتخوان‌های جدید استفاده می‌کنند.
 
سنجری گفت: این کارتخوان‌ها از نظر فیزیکی قابلیت‌های بسیار بالایی دارند که می‌تواند به عنوان یک صندوق فروشگاهی کار کند.
 
 
وی با بیان اینکه چیزی که در حال حاضر بسیار اهمیت دارد این است که ما بتوانیم زمینه و بستر نصب این کارتخوان‌ها را در اسرع وقت در تمام استان فراهم کنیم، افزود: زمانی که کارکنان بانک سپه به واحدهای نانوایی مراجعه کنند و بخواهند این کارتخوان‌ها را نصب کنند از قبل باید مسئول نانوایی آمادگی آن را داشته باشد.
 
فرماندار رابر در این جلسه اظهار کرد: در طرح ساماندهی آرد و نان جلسات متعدد در سطح شهرستان برگزار شده و تصمیمات لازم جهت آماده سازی زیرساختهای لازم برای اجرای طرح مذکور اتخاذ شده است.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر نصب دستگاههای کارتخوان در تمامی نانوایی هایی که مشکل نداشته؛ انجام پذیرفته و فقط سه نانوایی است که نصب کارتخوان به دلیل مشکلات اداری انجام نپذیرفته و پیگیری لازم جهت رفع مشکل در دستور کار است.
 
آقاملایی، در راستای اصلاح ساختار اقتصادی کشور این طرح گفت: در این طرح هیچ گونه افزایش قیمت نان نخواهیم داشت، یکی از طرحهایی است که به نفع مردم و کشور است ما از مردم عزیز و قدر شناس شهرستان می خواهیم که همکاری لازم را در جهت اجرای این طرح داشته باشند.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdceff8zxjh8wfi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما