تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۵
۰
plusresetminus
حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: انتظار ما این است به پروندهایی که افکار عمومی را جریحه دار می‌کند سریعتر رسیدگی شود
پرونده هایی که افکار عمومی را جریحه دار می‌کند سریعتر رسیدگی شود
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در نشست با مسئولین حوزه قضایی شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی رئیس دستگاه و هفته قوه قضائیه گفت: حقیقتا زندگی، منش و رفتار شهید بهشتی الگو بود و امروز باید الگوی جامعه قرارگیرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی بابیان اینکه دستگاه قضا با دفتر امام جمعه ارتباطات تنگاتنگی داردگفت: خوشبختانه مجموعه های انقلابی درشهرستان رابرموفق عمل کرده که نمونه آن ساختمان دادگاه در شأن مردم نبود و با جذب اعتبار ۵میلیارد تومانی این ساختمان احداث و اکنون در این مکان به مردم نجیب و کم توقع شهرستان خدمات رسانی می شود.
 
وی، با قدردانی از تلاش رئیس وقضات دادگستری رابر که با کمبود نیروی انسانی خدمت رسانی می کنند گفت: انتظار ما این است به پرونده هایی که موجب جریحه دار شدن افکار عمومی می شود سریع رسیدگی و حکم صادر شود.
 
امام جمعه رابر با اشاره به اینکه دفتر نماینده ولی فقیه در شهرستان حامی و کمک کننده تمامی ادارات است افزود:  تسریع در رسیدگی به حکم هایی که زنجیره وار به هم وصل هستند مردم را نسبت به نظام خوش بین می کند و اجرای حکم مالک و زارع دریک منطقه حکم مادری برای همه منطقه را دارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی باقدردانی از بلاغی رئیس دستگاه قضا درخصوص رسیدگی به پرونده های معدن درآلو رابر بیان کرد : از زمان ورود بلاغی ضمن تکریم ارباب رجوع با قاطعیت رسیدگی و بموقع جلوی بسته نشدن چرخه تولید گرفته شده‌است.
 
وی درهمین راستا با اشاره به اینکه معدن درآلو در شهریور به تولید می رسد و زیبنده نیست به تملیک نرسیده باشدگفت: می طلبد باحضور کارشناسان رسمی دادگستری و عدم قائل شدن تبعیض بین مردم مالکین به حق خود برسند وتملیک روستا درجهت رضایت مردم و فعالیت بدون دغدغه معدن صورت پذیرد.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdchqqnz-23niqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما