تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۸
۰
plusresetminus
میثم جعفر زاده مشاور وزیر و مسوول جهاد آبرسانی وزارت نیرو در رودبارجنوب گفت: تعداد ۹۷ روستای این شهرستان در طرح آبرسانی قرار دارند کا این تعداد بیشتر از ۱۵ تا ۱۷ استان در کشور است و این نشان از توجه ویژه مسئولین به این شهرستان است.
رها سازی ۹۷ روستای رودبارجنوب از تنش آبی/  دولت برای حل مساله آب روستاها ماموریت ویژه دارد
به گزارش خبرنگار"راه آرمان"از رودبارجنوب، صبح امروز جلسه پروژه آبرسانی روستاهای رودبارجنوب با حضور جعفرزاده مشاور وزیر نیرو و رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو ، خان احمدی ناظر عالی پروژه های وزارت نیرو ،سلطانی معاونت بهره‌برداری و توسعه آب استان،پرورش فرماندار رودبارجنوب،حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب و دیده ور مدیر امور آبفا شهرستان جلسه ای در مورد پروژه آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی شهرستان رودبارجنوب در محل  فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه  فرماندار رودبارجنوب گزارشی در خصوص موقیعت شهرستان و روستاهای دارای تنش ، روستاهای فاقد آب و مسائل و مشکلات شهرستان بیان نمودند.

۶۶ روستا مشکل تنش آبی دارند

فرماندار رودبارجنوب بیان کرد: بخش‌ مرکزی و شهر زهکلوت با کمبود شدید آب روبرو هستند ، ضمن اینکه این شهرستان نیاز به حفر پنج حلقه چاه آب، پنج باب مخزن جمعا باظرفیت ۲۳۰۰ متر مکعب و ۵۰ کیلومتر لوله گذاری در بخش مرکزی دارد.

وی با بیان اینکه اداره آبفا این شهرستان با کمبود  ماشین آلات رو برو است،گفت : کمبود ماشین آلات سبک و سنگین به ویژه بیل مکانیکی و تانکر  آبرسانی سیار از نیازهای ضروری در این شهرستان است.

 ۹۷ روستای رودبارجنوب آبرسانی می شود

میثم جعفر زاده مشاور وزیر و مسوول جهاد آبرسانی وزارت نیرو در این جلسه با اشاره به اینکه به ۹۷ روستای رودبارجنوب آبرسانی می شود، گفت: تعداد روستاهایی که در این طرح  آبرسانی می‌شوند، بیشتر از ۱۵ تا ۱۷ استان در کشور  است و این نشان از توجه ویژه مسئولین به این شهرستان است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور حساسیت زیادی به  پروژه‌های آبرسانی به روستاهای  کشوردارد،اظهار داشت: تلاش میکنیم با تخصیص اعتبار ، مشکل وضعیت آب این شهرستان را حل کنیم و تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ بتوانیم وضعیت سفید برای آب شرب شهر و روستای  رودبار جنوب اعلام کنیم.

انتهای پیام/پ https://armanekerman.ir/vdcjaaevouqe8az.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما