تاریخ انتشار :شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۳
۰
plusresetminus
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان:

خدمات جمعیت هلال احمر تک محوری نیست

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در دیدار با مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: خدمات جمعیت هلال احمر تک محوری نیست.
خدمات جمعیت هلال احمر تک محوری نیست
به گزارش راه آرمان؛ فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در دیدار با مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان بیان کرد: بُعد اخبار جمعیت هلال احمر استان کرمان تک محوری و منوط به حوادث نیست.

وی با اشاره به حادثه خیزی استان کرمان افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر با هدف نجات جان انسان ها در همه حوادث طبیعی و غیرطبیعی حضور می یابند.

فلاح خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر کرمان در حوادث ملی از قبیل زلزله های کرمانشاه و هرمزگان، سیل های خوزستان، گلستان، سیستان بلوچستان، و لرستان، سقوط هواپیما در کوه دنا و حادثه ریزش ساختمان متروپل حضور فعالی داشته است.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت هلال احمر در حوزه دارو و درمان تصریح کرد: روزانه 400 تا 500 نفر به داروخانه های جمعیت هلال احمر استان کرمان مراجعه می کنند.

او به خدمات حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: در مناطق محروم با مشارکت خیرین داوطلب با اجرای پروژه های محرومیت زدایی خدمات بسیار خوبی در زمینه بهداشت و سلامت، حمایتی، زیستی و معیشتی انجام شده است.

وی با اشاره به راه اندازی خانه های هلال در روستاها گفت: جمعیت هلال احمر متولی آموزش های همگانی برای تمامی اقشار مختلف جامعه است.

فلاح در ادامه به اقدامات جمعیت هلال احمر در اپیدمی کرونا اشاره کرد و افزود: جمعیت هلال احمر بازوی دولت در حوادث است.
وی خاطرنشان کرد: تغییر نگرش مردم در تک محوری فعالیت های هلال احمر و آشنایی با همه ابعاد خدمات از اهداف انتشار اخبار و اطلاع رسانی این نهاد مردمی است.


مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان در این دیدار با اشاره به اهمیت تکنیک های اطلاع رسانی بیان کرد: اطلاع رسانی به موقع در حوادث در ایجاد فضای روانی مناسب در منطقه بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdceof8zzjh8wfi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما