تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۰۱
۰
plusresetminus
فی ما بین دادگستری و شهرداری رخ داد؛

انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک در جهت صلح و سازش

تفاهم نامه همکاری مشترک به منظور بهره مندی و استفاده از ظرفیت های ساختاری و سازمانی متقابل بین دادگستری و شهرداری و ایجاد زمینه در بحث صلح و سازش بین طرفین و رضایت مندی حداکثری شهروندان منعقد گردید.
انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک در جهت صلح و سازش
به گزارش راه ارمان رییس کل دادگستری استان کرمان در این آیین بر توسعه همکاریها بین دادگستری و‌سازمان های مختلف تاکید کرد  و‌گفت: تفاهم نامه های منعقده براساس نیاز روز، بروزرسانی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی افزود: راه اندازی شورای حل اختلاف مخصوص امور شهرداری نیز در این تفاهم نامه مورد تاکید قرار گرفته و از اموری است که در این حوزه بسیار راهگشا خواهد بود.

شایان ذکر است؛تعهدات مشترک مطرح شده در این تفاهم نامه عبارتند از همکاری در تهیه و تولید محتوا در موضوعات توسعه حل اختلاف، تعویض فرهنگ داوری و میانجیگری و اعتلای فرهنگ صبر (صلح، سازش، بخشایش و رضایت)
 اعلام ظرفیت ها تجربیات توانمندی ها نقاط قوت ابزار و امکانات موجود برای تحقق این تفاهم نامه 
همکاری در تشکیل هسته های مشاوره و هیات های اندیشه ورز و معرفی نخبگان و اساتید و کارشناسان برجسته برای بهره برداری بیشتر جهت انجام امور و ایجاد و راه اندازی شورای حل اختلاف مخصوص امور شهرداری

 بر اساس این تفاهم نامه از تاریخ انعقاد آن به مدت سه سال قابل اجرا خواهد بود و در صورت تمایل موافقت طرفین تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcjyaevxuqe8oz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما