تاریخ انتشار :شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۸
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت:

نگاه و عمل به مکتب عاشورا عاقبت بخیری را به دنبال دارد

سرهنگ پاسدار محسن نسب امیری گفت: مجموعه سپاه به عنوان یک بازو و همراه ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
نگاه و عمل به مکتب عاشورا عاقبت بخیری را به دنبال دارد
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت گفت: پاسداران ما در مجموعه مقدس سپاه افراد بسیار شایسته، متعهد و ولایت‌مداری هستند و همه مراتب را با موفقیّت طی کرده‌اند.
 
امام جمعه جیرفت افزود: آثار و ذکر پُر خیر و برکت پاسداران در جامعه اسلامی و همه نیروهای انقلاب اسلامی به خوبی و نیکی از یاد می‌شود و به عنوان یک چهره فرهنگی مربوط به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قرار دارند.
 
وی بیان کرد: افتخار سپاه و نهاد امامت جمعه وابستگی به منصب ولایت و امامت است و همچنین نظر و لطفی که مقام معظّم رهبری مدظله العالی به این ۲ جایگاه دارد بسیار متفاوت از دیگر مناصب و جایگاه‌ها دارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین تارم تصریح کرد: همواره این ۲ نهاد مقدس توانسته‌اند نقش خود را در نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی ایفاء کنند و سپاه پاسداران با معنویت و بصیرتی که دارند توانسته‌اند خوش بدرخشند.
 
امام جمعه جیرفت ابراز کرد: بصیرت به عبارتی یعنی اطاعت از ولایت و امامت است و در این راه همه ما تا جان دادن ایستاده‌ایم و خواهیم ایستاد و در این راه فداکاری خواهیم کرد.
 
وی عنوان کرد: سپاه یک مجموعه کم نظیر که عشق آن به ولایت فقیه است و توفیقات آن هم همین بوده که همواره مطیع امر مقام معظّم رهبری مدظله العالی بوده است و تمام دستورات فرمانده معظّم کل قوّا را اجرا کرده که رمز موفقیت این نهاد مقدس است.
 
سرهنگ پاسدار محسن نسب امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: امام جمعه ولایت‌مدار شهرستان جیرفت از لحاظ سطح سواد و به عنوان شخصیت‌های بسیار تأثیرگذار و دارای علم جامعه است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: از خداوند متعال خواستار توفیق بیش از پیش را در مجموعه مقدس ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در جهت نیل به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از ارزش‌ها و اعتلای ارزش‌ها و خدمت به مردم گام برداشته شود.
 
وی افزود: ما هر چه که داریم از حرکت انقلابی و همیشه در صحنه مردم عزیز کشورمان ایران اسلامی است و با راهنمایی‌ها و رهنمودهای امام جمعه شهرستان سرباز ولایت در جهت حرکت در این مسیر قرار خواهیم داشت.
 
سرهنگ پاسدار نسب امیری بیان کرد: دیدگاه ما نسبت به مجموعه جایگاه و دفتر امام جمعه این خواهد بود که ما امام جمعه شهرستان را پیشانی و پدر معنوی شهرستان می‌دانیم که حرف بزرگان و اولیاء ما نیز است.
 
وی حقیقت و راه صحیح و درست را از منشاء پُر خیر و برکت امام جمعه دانست و عاقبت بخیری را در این مسیر عنوان کرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت عنوان کرد: همه ما باید در رکاب روحانیت معزز و انقلابی و تراز مکتب اسلام باشیم و دست ما در دست امام جمعه شهرستان باشد و این دیدگاه ما نسبت به جایگاه امام جمعه شهرستان جیرفت خواهد بود.
 
وی ابراز کرد: امام جمعه و فرمانده سپاه به عنوان مؤذنین شهرستان محسوب خواهند شد و همیشه در صحنه خدمت به مردم و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برخواهند داشت.
 
سرهنگ پاسدار نسب امیری افزود: مجموعه سپاه به عنوان یک بازو و همراه و خادم برای ارزش‌ها در کنار امام جمعه خواهند بود و همه امورات را به نحو احسن انجام خواهیم داد.
 
وی گفت: در مجموعه فرهنگی و کارهای معنوی شهرستان، که زیرساخت همه امورات و ریشه دفتر امام جمعه شهرستان به شمار می‌آید و در حوزه معنویت، اعتقاد به مکتب اسلام، ولایت، اهل بیت (ع) و مسیر الهی باید ثابت قدم همه در این عرصه حضور داشته باشند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت تصریح کرد: آن چه که در دفاع مقدس ما را پیروز میدان نبرد حق علیه باطل کرد معنویت و اعتقاد داشتن به مکتب عاشورا، اسلام و حرکت الهی و تراز کتاب الهی بود و آن چه که ما را امروز در تمامی عرصه‌ها مثل دوران دفاع مقدس پیروز خواهد کرد معنویت و قوی شدن اعتقادات است.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcbgzb80rhb5wp.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما