تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰
۰
plusresetminus
معاون محرومیت زدایی مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور عنوان کرد؛

تهیه جهیزیه و بهسازی یک واحد مسکونی در روستای رشید آباد تکاب

محمد حسین غیاثی گفت: در پی آتش سوزی یک واحد مسکونی در روستای رشیدآباد تکاب از توابع شهداد و سوختن جهیزیه دختر این خانواده، با پیگیری های انجام شده تمام جهیزیه خریداری و اقدامات لازم جهت بهسازی و تعمیر خانه انجام شد.
تهیه جهیزیه و بهسازی یک واحد مسکونی در روستای رشید آباد تکاب
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین غیاثی گفت: اخیرا کلیپی دردناک در فضای مجازی بصورت گسترده منتشر شد که در پی آن یک واحد مسکونی واقع در روستای رشیدآیاد تکاب از توابع شهداد کرمان، دچار آتش سوزی و جهیزیه دختر این خانواده که باید به زودی مراسم ازدواج برگزار نماید، در آتش بطور کامل سوخته و خانه این بزرگواران هم آسیب جدی دیده است.

مسئول گروه جهادی شهید وحید زمانی نیا تصریح کرد: این کلیپ از طریق همکاران در گروه جهادی غیاث برای بنده ارسال و پس از مشاهده آن و بررسی های دقیق و اطمینان از صحت این خبر، سریعا جهت رسیدگی و رفع مشکل این خانواده به کرمان سفر نمودم.

معاون محرومیت زدایی مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور افزود: در دیداری که مسئول گروه جهادی غیاث با خانواده حادثه داشته است این خانواده از عدم توانایی مالی جهت خرید مجدد جهزیه خبر دادند که از طرف بنده، قول مساعد به این خانواده داده شد که ظرف ۴۸ ساعت آینده، از طریق کمپینی که گروه جهادی شهید وحید زمانی نیا اخیرا جهت کمک به خانواده های محروم و بی بضاعت تشکیل شده است، تمام جهیزیه سوخته شده بصورت کامل خریداری و همچنین خانه سوخته شده با کمک گروه جهادی غیاث بهسازی و تعمیر خواهد شد.

معاون محرومیت زدایی مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور عنوان کرد: سریعا با پیگیری گروه جهادی شهید وحیدزمانی نیا، جهیزیه سوخته شده بطور کامل خریداری و کار بهسازی و تعمیر خانه با همکاری و تلاش گروه جهادی غیاث آغاز گردید و خداراشاکریم که پس از این اقدامات لبخند رضایت و خوشحالی بر چهره این خانواده نشست.

وی خاطر نشان کرد: گروه جهادی شهید وحید زمانی نیا  که از مجموعه های فعال معاونت محرومیت زدایی مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور است در راستای مسئولیت های اجتماعی و کمک های عام المنفعه، اقدام به راه اندازی کمپینی در جهت کمک به مردم عزیزمان در مناطق محروم کشورمان کرده است و در همین راستا در این لحظه با کمک های جمع اوری شده، کمک های شایانی به مردم محروم و بی بضاعت کرده است.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcjvaevtuqe8oz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین