تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۲۱
۰
plusresetminus
در پی زمین لرزه های متعدد در منطقه راور نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از استاندار کرمان درخواست کرد تا کلیه نیروهای امدادی جهت خدمت به مردم در منطقه راور از آمادگی لازم برخوردار باشند.
درخواست نماینده راور در مجلس از استاندار کرمان جهت آماده باش گروه های امدادی در این شهرستان
به گزارش راه آرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی در تماس تلفنی با استاندار کرمان و فرماندار شهرستان راور بر لزوم آمادگی نیروهای امدادی در منطقه تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط زمین شناسی منطقه و سوابق سال های گذشته آمادگی نیروهای امدادی در منطقه کاملا ضروری است.

وی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه به واسطه تجربه زلزله در سالهای گذشته اقدامات ایمن سازی ابنیه به ویژه منازل مسکونی در شهرستان راور نسبت به متوسط استان و کشور از شرایط مطلوبی برخوردار است  به نحوی که در مناطق روستایی بیش از ۷۰ درصد  ور مناطق شهری بیش از ۵۰ درصد مقاوم سازی انجام  شده است.

وی با اشاره به لزوم تکمیل مقاوم سازی در استان به ویژه در مناطق زلزله خیز شهرستانهای کرمان و راور عنوان کرد: هزینه مقاوم سازی در مقابل هزینه ای جانی و مالی وقوع خرابی به واسطه  زلزله قابل قیاس نیست.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام آمادگی جهت کمک به تامین منابع مالی برای تکمیل مقاوم سازی واحد های مسکونی گفت: یکی از  در خواستهای  اینجانب از دولت  قرار دادن اعتبارات لازم برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی شهری و رستایی در سفر رییس جمهور محترم به استان کرمان است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس به جلسه هفته گذشته فرمانداران و بخشداران شهرستانهای کرمان و راور که به دعوت ایشان در تهران با رئیس بنیاد مسکن برگزار شد اشاره کرد و افزود: خوشبختانه توافق های خوبی برای تامین مالی مسکن روستایی برای شهرستان های کرمان و راور انجام شد.

پورابراهیمی در ادامه  از پشتیبانی های استاندار پر تلاش استان کرمان و نیز زحمات فرماندار و تمامی عوامل اجرایی مرتبط به ویژه هلال احمر در شهرستان راور به واسطه حضور  در عرصه میدانی تشکر کرد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcgxu9qyak9x74.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین