تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۹
۰
plusresetminus
ابراهیم بابایی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از بلعیده شدن انگشتان دست دختربچه  دو ساله کرمانی  در دستگاه چرخ‌گوشت در حادثه ای دلخراش خبر داد.
چرخ گوشت، انگشتان دختربچه ٢ ساله را بلعید
به گزارش "راه آرمان " ابراهیم بابایی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرما عنوان کرد: با تماس بخش اورژانس بیمارستان مهرگان در ساعت ٢١:٢٠ دقیقه پنجم تیرماه  با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی حادثه دلخراش گیر کردن دست دختر بچه در چرخ گوشت بلافاصله نجات گران ایستگاه شماره  ١ سازمان آتش نشانی به بیمارستان اعزام شدند.

ابراهیم بابایی تصریح کرد: این دختر بچه که به شدت از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شده بود، چهار انگشت دست راست آن کاملا آسیب دیده است، که پس از انتقال به بیمارستان  بلافاصله از آتش نشانان درخواست کمک کرده بودند.

وی در ادامه گفت: نجاتگران آتش نشانی در اتاق عمل بیمارستان مهرگان تحت نظارت پزشکان متخصص، در عملیاتی حساس که حدود دو ساعت بطول انجامید، بدنه چرخ گوشت خانگی را به دقت برش داده و دست این کودک را از میان چرخ دنده های این وسیله خارج کردند.

بابایی بی احتیاطی در استفاده از چرخ گوشت را علت بروز این حادثه دلخراش دانست و خاطرنشان کرد: پس از پایان عملیات دختر بچه برای انجام اقدامات درمانی تحویل پزشکان متخصص این بیمارستان مهرگان شهر کرمان  شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی کرمان به والدین توصیه کرد:هرگز در حضور کودکان از چرخ گوشت استفاده نکنند و دقت نمایند پس از استفاده از چرخ گوشت دوشاخه برق آن از پریز نیز جدا شود و به یاد داشته باشید کودکان کنجکاو هستند و از خطرات محیط پیرامون خود بی اطلاع هستند. 

انتهای پیام/ د.طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdcjtaevvuqe8oz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین