کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در راستای مدیریت مصرف انرژی برق صورت گرفت؛

امضای تفاهم نامه همکاری فی ما بین اتاق اصناف و شرکت توزیع برق شمال استان کرمان

6 تير 1401 ساعت 11:18

در نشست مشترک میان رئیس اتاق اصناف و مدیرعامل شرکت توریع برق شمال استان کرمان تفاهم نامه ای به امضاء دو طرف رسید که طی آن دوره های آموزشی مصرف بهینه انرژی در واحد های صنفی با مشارکت و همکاری اتحادیه های صنفی در راستای مدیریت مصرف انرژی برق در اصناف و کسبه برای گذر از پیک بار  و کمک به حفظ سرمایه های ملی در مقاطع مختلف برگزار خواهد شد.


به گزارش "راه آرمان " در نشست مشترک میان رئیس اتاق اصناف و مدیرعامل شرکت توریع برق شمال استان کرمان ، راهکار های همکاری  دوجانبه با هدف مدیریت مصرف انرژی برق در اصناف و کسبه برای گذر از پیک بار  و کمک به حفظ سرمایه های ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این راستا  تفاهم نامه ای نیز به امضاء دو طرف رسید که طی آن دوره های آموزشی مصرف بهینه انرژی در واحد های صنفی با مشارکت و همکاری اتحادیه های صنفی در مقاطع مختلف برگزار شود.

 مهندس  محمد سلیمانی مدیرعامل  شرکت توزیع برق شمال استان کرمان  با اشاره به اینکه کنترل پیک بار نیازمند همکاری  مشترکین در بخش های مختلف است.




وی تاکید کرد: مشترکین تجاری ، اصناف و کسبه استان کرمان خاموش کردن نورپردازی ها یا روشنایی مازاد فروشگاه ها در ساعات پیک بار شب و استفاده از روشنایی نور خورشید برای پیک روز و تنظیم درجه سیستم سرمایشی روی عدد 25 درجه سانتی گراد و یا استفاده از دور کند کولرهای آبی می توانند بخش قابل تجهی به کاهش مصرف پیک بار کمک کنند.

سلیمانی تصریح کرد : برای عبور از این وضعیت ،توجه به پیام های شرکت توزیع برق شمال استان مبنی بر کاهش مصرف برق بسیار ضروریست و همت تمای مردم عزیز و بزرگوار ایران را می طلبد.

در ادامه یوسف جعفری  رئیس اتاق اصناف استان کرمان نیزضمن تشکر از تلاش ها و خدمات مسئولین صنعت برق استان در این مقطع حساس ،آمادگی کامل اتاق اصناف را برای مشارکت در این بسیج همگانی اعلام کرد و گفت: اگر بتوانیم طرح های تشویقی با هدف کاهش مصرف برق را در بین تمام شهروندان ،بویژه واحد های صنفی و مراکز تجاری اجرا کنیم . انگیزه عمومی برای تغییر الگوی مصرف و پیشگیری از قطع احتمالی برق در مناطق مختلف کشور ،افزایش می یابد .


شایان ذکر است که در پایان این  نشست تفاهم نامه همکاری مدیریت مصرف میان اتاق اصناف و شرکت توزیع برق شمال استان کرمان امضا شد.

انتهای پیام/ د.طهماسبی


کد مطلب: 127836

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/127836/امضای-تفاهم-نامه-همکاری-فی-بین-اتاق-اصناف-شرکت-توزیع-برق-شمال-استان-کرمان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir