کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

اطلاع رسانی باید شفاف، بر اساس واقعیت ها و به دور از بزرگ نمایی یا سیاه نمایی باشد

6 تير 1401 ساعت 12:19

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست تخصصی کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان گفت: اطلاع رسانی باید شفاف، بر اساس واقعیت ها و به دور از بزرگ نمایی یا سیاه نمایی باشد.


به گزارش "راه آرمان "  رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مقوله روابط عمومی به صورت رسمی در کشور ما از سال 1332 شروع شده هر چند که قبل از آن هم به صورت غیر رسمی وجود داشته است.

وی با بیان این که سلاح تبلیغات برنده تر از سلاح جنگ است، افزود: تبلیغات بخش مهمی از هر کاری است، در دوران جنگ تبلیغات اثربخش مثلا سرودهای ملی -میهنی از جمله "ای لشکر صاحب الزمان" با صدای صادق آهنگران نقش مهمی در ایجاد انگیزه و حضور رزمندگان در جبهه داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هیچ دستگاه، سازمان یا اداره ای وجود ندارد که روابط عمومی نداشته باشد و هر چه جایگاه دستگاه بالاتر و میزان مخاطبان آن هم بیشتر باشد سطح روابط عمومی آن هم بالاتر و کارش حساس تر است، آموزش و پرورش از حساس ترین دستگاه های اجرایی کشور است بنابراین فعالیت در عرصه روابط عمومی آن هم کلیدی و حساس است.

رضایی با اشاره به این که همه موفقیت ها و دستاوردها باید اطلاع رسانی شود، اظهار داشت: خبرنگاران حرفه ای همواره به دنبال این هستند که اولین نفری باشند که خبری را تنطیم می کنند، اولین کسی که خبری را کار کرده مهمترین کار را انجام داده، اطلاع رسانی باید شفاف و بر اساس واقعیت و به دور از سیاه نمایی و بزرگ نمایی باشد.

وی با بیان این که فعالان عرصه روابط عمومی باید چشم دومی هم برای دیدن مشکلات و کمبودها داشته باشند، گفت: کسی که از بیرون به یک دستگاه نگاه می کند بهتر مشکلات را متوجه می شود، باید چشم بیدار محیط کاری خود باشیم تا اگر زمانی تهدیدی متوجه دستگاه شد بتوانیم هوشمندانه عمل کنیم.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 127837

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/127837/اطلاع-رسانی-باید-شفاف-اساس-واقعیت-دور-بزرگ-نمایی-یا-سیاه-باشد

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir