کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون مشارکت های نوسازی مدارس استان کرمان:

پویش ملی "صحن حرم، مدرسه ام" در استان کرمان اجرا می شود/ مردم خیراندیش دیار کریمان به پویش ملی صحن حرم مدرسه ام بپیوندند

6 تير 1401 ساعت 13:09

معاون مشارکت های نوسازی مدارس استان کرمان در گردهمایی کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با اشاره به اجرای پویش ملی صحن حرم مدرسه ام در استان کرمان تاکید کرد: مردم خیر اندیش دیار کریمان به پویش ملی صحن حرم مدرسه ام بپیوندند.


به گزارش "راه آرمان "  محمد رضا فرحبخش معاون مشارکت های مردمی نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان در این نشست افزود: در راستای اجرای طرح تحولی آجر به آجر پویش ملی "صحن حرم، مدرسه ام" در شهرستان‌ها و مناطق با همراهی، همدلی و مشارکت مردم نیکوکار و نیک اندیش استان همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی گفت: تلاش در راستای ترویج فرهنگ مدرسه سازی و مشارکت در این امر مقدس ضرورتی انکارناپذیر است و ایجاد انگیزه و ترغیب آحاد جامعه برای مشارکت در این عرصه با بهره گیری از هر ظرفیت و بستری در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

فرحبخش اظهار داشت: پویش "صحن حرم، مدرسه ام" پنجمین پویشی است که در راستای طرح تحولی آجر به آجر در حال اجراست و از این محل خوشبختانه ۸ مدرسه برای دانش آموزان با نیازهای ویژه احداث می شود.

معاون مشارکت های مردمی نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان افزود: مردم دیار کریمان همیشه پیشتاز کارهای خیر و نیکوکاری هستند و از این حیث گسترش مشارکت های مردمی حتی به اندازه یک آجر در اجرای این پویش مدنظر بوده و امیدواریم به همت مردم نیک اندیش، اهداف این پویش بیش از پیش محقق گردد.

محمد رضا فرحبخش خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و نیک اندیشان می‌توانند با مراجعه به کانال مهر مدرسه در شبکه اجتماعی شاد و یا از طریق وب سایت ajorBajor.ir در این پویش خیرخواهانه شرکت کنند.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 127841

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/127841/پویش-ملی-صحن-حرم-مدرسه-ام-استان-کرمان-اجرا-می-شود-مردم-خیراندیش-دیار-کریمان-بپیوندند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir