تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۸
۰
plusresetminus
محمدرضا امامعلی نژاد از برگزاری دوره مربیگری درجه D فوتبال آسیا در فهرج خبر داد.
برگزاری دوره مربیگری درجه D فوتبال آسیا در فهرج
به گزارش راه آرمان؛ محمدرضا امامعلی نژاد رییس هیئت فوتبال شهرستان فهرج به خبرنگارما گفت: دوره مربیگری درجه D فوتبال آسیا با حضور دکتر اکبر چمنی مدرس فدراسیون فوتبال در فهرج برگزار شد.

وی افزود: در این دوره ۲۵ نفر از شهرستان های کرمان، بم، ریگان و فهرج حضور داشتند و به مدت ۵ روز از مطالب ارائه شده مدرس فدراسیون فوتبال در دو بخش تئوری و عملی استفاده کردند.

همچنین حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در آیین اختتامیه این دوره با قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر رییس هیئت فوتبال بواسطه توجه جدی به برنامه های فوتبال شهرستان تصریح کرد: ما از سایر ورزش ها غافل نیستیم و به کمک رییس اداره ورزش و جوانان طی ۳ تا ۴ سال آینده اقدامات خوبی را در ورزش فهرج رقم میزنیم.

وی برگزاری چنین دوره هایی را باعث ارتقای سطح دانش روز مربیان شهرستان دانست و خواستار تداوم دوره ها و برگزاری کلاس درجه C مربیگری در آینده نزدیک شد.

مهدی محمدزاده رییس اداره ورزش و جوانان فهرج نیز در مراسم اختتامیه کلاس های مربیگری درجه D فوتبال آسیا با اشاره به برگزاری دوره های مختلف مربیگری در فهرج، از مقوله آموزش در ورزش و فوتبال بعنوان دغدغه مسئولان فوتبال شهرستان نام برد.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcbszb88rhb5wp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما