کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین انتظامی فهرج عنوان کرد؛

کشف بیش از یک تن موادمخدر در فهرج طی یکسال گذشته

7 تير 1401 ساعت 10:55

بهنام قلعه خانی گفت: طی یکسال گذشته یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فهرج کشف شده است.


به گزارش راه آرمان؛ بهنام قلعه خانی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فهرج طی گفتگو با خبرنگار ما به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر با اشاره به آسیب های اجتماعی مواد مخدر در جامعه و خانواده بیان کرد: هوشیاری خانواده‌ها درباره اثرات سوء مواد مخدر، خود امری تعیین کننده در باب مقابله با معضل اعتیاد در جامعه است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در عرصه مبارزه با موادمخدر شهدای زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است افزود: سرهنگ دوم شهید هادی رییسی یکی از شهدای گرانقدری است که چند سال قبل در منطقه نگین کویر فهرج و در راه مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ به شهادت رسید.

قلعه خانی در ادامه به گوشه ای از عملکرد پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی فهرج اشاره و بیان کرد: طی یکسال گذشته فرزندان شما در نیروی انتظامی موفق به کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، هرویین، کراک، شیشه و ... شدند.

جانشین انتظامی فهرج با اشاره به شناسایی ۲۵ عمده فروش موادمخدر و پلمپ منازل آنها اضافه کرد: همچنین طی این مدت بیش از ۴۰ معتاد متجاهر که در سرقت ها نقش داشتند جمع اوری شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به جلسه روز گذشته با مدیرکل بهزیستی استان اشاره و اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد بزودی با همکاری بهزیستی و فرمانداری کمپ ماده ۱۶ را در فهرج راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/عباسزاده


کد مطلب: 127853

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/127853/کشف-بیش-یک-تن-موادمخدر-فهرج-طی-یکسال-گذشته

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir