تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۱
۰
plusresetminus
در راستای بازدید معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار از مرکز پایش برق عنوان شد؛

برق ۵۰ دستگاه اجرایی و سازمان دولتی پس از اعلام اخطار برق، قطع شده است

محمد سلیمانی مدیرعامل توزیع برق شمال کرمان گفت: از ۲۱ خرداد، برق حدود ۵۰ دستگاه و سازمان  پس از اعلام اخطار قطع شده است و این در حالی است که سازمان های دولتی موظفند نسبت به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و ۶۰ درصدی برق در ساعات غیراداری اقدام کنند. 
برق  ۵۰ دستگاه اجرایی و سازمان  دولتی پس از اعلام اخطار برق، قطع شده است
به گزارش "راه آرمان" معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری به همراه رییس حوزه استاندار، مدیرکل فرودگاه های استان کرمان و جمعی از دیگر مدیران استان از مرکز پایش و مدیریت بار شرکت توزیع برق شمال استان کرمان بازدید کردند.

مدیران استان کرمان با حضور در مرکز پایش و مدیریت بار شرکت توزیع برق شمال کرمان، از نزدیک در جریان روند مصرف این انرژی گرانبها و با ارزش توسط مشترکان این شرکت قرار گرفتند.



 علی بیگ زاده  معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان با تقدیر از زحمات صنعت برق در راستای خدمت رسانی به مشترکین و تاکید بر مدیریت مصرف در سازمان ها، گفت: حتما آمار مصرف برق در دستگاه های تحت مدیریت شرکت توزیع برق شمال کرمان به صورت کامل پایش شود تا میزان رعایت آنها از دستورالعمل های ابلاغی مشخص شود.

مدیرعامل توزیع برق شمال کرمان در جریان این بازدید  با بیان اینکه مصرف برق سازمان‌های دولتی ، بانک ها و نهادهای عمومی غیردولتی به صورت مستمر و لحظه‌ای پایش می‌شود، گفت : از ۲۱ خرداد، برق حدود ۵۰ دستگاه و سازمان  پس از اعلام اخطار قطع شده است و این در حالی است که سازمان های دولتی موظفند نسبت به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و ۶۰ درصدی برق در ساعات غیراداری اقدام کنند. 



وی همچنین از همکاری تعدادی از دستگاه های دولتی برای کاهش میزان مصرف برق خود در ایام پیک(اوج مصرف) بار تابستانی نیز خبرداد، و از کلیه دستگاه های اداری درخواست کرد تا سیستم های سرمایشی خود را یک ساعت قبل از تعطیلی ادارات خاموش کنند.

سلیمانی بیان کرد: واحدهای صنعتی نیز موظفند طبق برنامه زمانبندی اعلام شده توسط وزارت صمت و نیرو مصرف برق خود را مدیریت کنند که تاکنون شاهد همکاری  مناسبی در این بخش بوده ایم.

شایان ذکر است که پیک بار از ۱۵خرداد ماه شروع و تا ۱۵ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ د. طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcgnu9q3ak9x74.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین