تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۹
۰
plusresetminus
با حضور مسئولان هشت نفر خادمیار رسانه‌ای امام رضا(ع) در استان کرمان که در دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) نیز مشارکت داشته‌اند، تجلیل و محمد صادق طاهری مدیرمسئول روزنامه واقعه به عنوان پیشکسوت رسانه های امام رضایی استان کرمان معرفی شد.
مدیرمسئول روزنامه واقعه به عنوان پیشکسوت رسانه های امام رضایی معرفی شد
به گزارش راه آرمان؛ نشست با حضور جانشین سپاه ثارالله، مدیرکانون روزنامه نگاران و اعضای هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان و مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا استان کرمان در محل سازمان بسیج رسانه استان کرمان برگزارشد.

حامد شجاعی مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا با اشاره به تصمیم دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) و با توجه افزایش میزان  مشارکت اصحاب رسانه استان کرمان مقرر شد پیش از برگزاری اختتامیه رسمی جشنواره در دهه ولایت، خادمیاران رسانه‌ای فعال در استان تجلیل شوند. 

 وی اضافه کرد: استان کرمان در دومین جشنواره رسانه ای بیش از 260 اثر ارسال شده است که در دست داوری است و امیدواریم که اصحاب رسانه استان و خادمیاران رسانه ای در این جشنواره به لطف و عنایت حضرت حائز رتبه کشوری نیز شوند.

وی به انتخاب محمدصادق طاهری مدیرمسئول روزنامه واقعه به عنوان پیشکسوت رسانه های امام رضایی استان اشاره کرد و گفت: با توجه به سابقه و تعهد و تولیدات رسانه ای امام رضایی  و همچنین انعکاس اخبار و فعالیت های کانون های خدمت رضوی استان  که روزنامه واقعه در دو سال گذشته داشته است و همچنین حضور در جشنواره رسانه ای امام رضا و یک سری شاخص های دیگر با تصمیم هیئت اندیشه ورز کانون خادمان رسانه ای امام رضا استان مدیرمسئول این روزنامه انقلابی که هم راستا با سیاست های آستان قدس رضوی است به عنوان پیشکسوت رسانه های امام رضایی استان کرمان به دبیرخانه امور رسانه آستان قدس رضوی معرفی و تجلیل شد. 

شجاعی با بیان اینکه تجلیل از هشت خادمیار رسانه ای استان کرمان که در جشنواره مشارکت داشته اند، گفت: این برنامه ویژه خادمیاران رسانه‌ای آستان قدس رضوی بود و داوری آثار سایر شرکت‌کنندگان طبق برنامه دبیرخانه در مشهد مقدس در حال انجام است و ان شاالله در دهه ولایت اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای امام رضا انجام خواهدشد. 

شایان ذکر است که از این هشت نفر خادمیار رسانه ای جهارنفر در شهرستان های جیرفت، بم، ریگان زرند بودند که همزمان با دهه کرامت در جشن های زیرسایه خورشید تجلیل شدند.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcd550ffyt0xj6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین