تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۲
۰
plusresetminus
صبح امروزاحمد محمدی شهردار کوهبنان به همراه اعضای شورای اسلامی شهر و تعدادی از کارکنان شهرداری با ریاست دادگستری کوهبنان دیدار کردند.
حمایت جدی دستگاه قضایی از واحد های تولیدی و کار آفرینی
به گزارش خبرنگار" راه آرمان"در ابتدای این دیدار احمد محمدی،ضمن تبریک و تهنیت روز قوه قضائیه از زحمات آقای میرزایی رییس دادگستری و مجموعه قضایی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

شهردار کوهبنان در ادامه به نقش مهم قوه قضائیه و انجام وظیفه اصلی که اجرای عدل و عدالت میباشد اشاره نمود و افزود:اجرای عدل و عدالت باعث نشاط و قوام جامعه می گردد.

وی از حمایت ها و راهنمایی های مجموعه قضایی شهرستان در طول مدت مسئولیت خود تقدیر نمود و گفت: امیدواریم حمایت از مجموعه شهرداری همچنان ادامه یابد و شهرداری کوهبنان هم در همه زمینه ها در چارچوب قوانین آماده همکاری با مجموعه قضایی شهرستان می باشد.

احمدمحمدی در بحث پایین بودن درآمد و بودجه شهرداری گفت:شهرداری کوهبنان نسبت به شهرهای اطراف خود درآمد و بودجه پایینی دارد به طوری که در شهرهای صنعتی اطراف برای هر شهروند در سال حدود ۱۰۰میلیون ریال در بودجه پیش بینی شده است درحالیکه این مبلغ در کوهبنان حدود۱۰میلیون ریال  می باشد.

وی افزود:پایین بودن درآمد باعث نا امیدی در مجموعه شهرداری نشده است و با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و استفاده از کلید واژه های اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی موفق شدیم اقدامات مهم و زیرساختی در این مدت انجام دهیم ک پروژه های زیرساختی خوبی در دست اقدام داشته باشیم که مهمترین آن آسفالت حدود ۴۰هزار متر مربع از معابر شهر کوهبنان در آینده نزدیک می باشد.

احمدمحمدی در پایان سخنان خود افزود:اگه مردم با مجموعه شهرداری همکاری لازم را داشته باشند می‌توانیم خدمات بیشتری ارائه نماییم.

در ادامه آقای میرزایی ریاست محترم دادگستری کوهبنان ضمن عرض خوش آمدگویی به شهردار و هئیت همراه، برخی ویژگی های اخلاقی و رفتاری شهید بهشتی ازجمله  مقید بودن  به اجرای قانون را برشمرد و به استفاده از این ویژگی ها در زندگی روز مره تاکید کرد.

وی در ادامه به نقش مهم دستگاه قضایی که  رسالت اصلی آن که اجرای عدالت وستاندن حق مردم و رساندن حق به حق دار است پرداخت.

انتهای پیام/کوهبنان 


  https://armanekerman.ir/vdcdj50fzyt0xj6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما