تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰
۰
plusresetminus
مسئول هیات رزمندگان استان کرمان خبر داد؛

برگزاری جشن ازدواج آسان ۵۰ زوج کرمانی

یزدی نژاد از برگزاری مراسم جشن ازدواج آسان ۵۰ زوج جوان در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در کرمان خبر داد.
برگزاری جشن ازدواج آسان ۵۰ زوج کرمانی
ابراهیم یزدی نژاد مسئول هیات رزمندگان استان کرمان در گفتگو با "راه آرمان"در رابطه با برگزاری مراسم  ازدواج ۵۰ زوج کرمانی گفت: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در برگزاری ازدواج آسان؛ تلاش کردیم برای زوج های جوان کم بضاعت جشن ازدواجشان را برنامه ریزی کنیم.


وی افزود:همچنین با توجه به موضوع جمعیت افزایی در کشور  از ابتدای سال ۱۴۰۱ قرارگاه جمعیت هیئت رزمندگان اسلام استان کرمان برنامه ریزی های متعددی داشته است.

یزدی زاده با اشاره به اینکه در روز سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و  حضرت فاطمه سلام الله علیها مراسم پیوند ۵۰ زوج واجد الشرایط که از سراسر استان انتخاب شدند را انجام می دهیم.

وی گفت: این مراسم با کمک اداره ورزش و جوانان استان کرمان و ظرفیت سمن ها برای تهیه اقلام مراسم عروسی و کارهای جانبی انجام می شود.

مسئول هیات رزمندگان استان کرمان توضیح داد: ساعت ۱۸ روز جمعه زوجین با اتوبوس های گردشگری شهرداری به سمت گلزار بین المللی شهدا کرمان می روند و ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه مراسم به صورت رسمی در گلزار شهدا آغاز می شود.


یزدی ادامه داد: زوج های جوان بعد از ادای احترام به شهدا و پیمان بستن با آنها در آغاز زندگی به مزار شهدای گمنام در محل موزه دفاع مقدس می روند.


وی در پایان گفت: این مراسم به همت  هیئت رزمندگان اسلام، اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و سپاه ثارالله، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، نمایندگی آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان امام راحل(ره)، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcfcedy0w6d0ca.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین