تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۹
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی عنبرآباد خبر داد؛

خودرو سرقتی از جیرفت در عنبرآباد کشف شد

رضا فیروز بخت از کشف یک دستگاه خودرو سمند سرقتی از شهر جیرفت در کمتر از ۳ ساعت ،توسط ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.
خودرو سرقتی از جیرفت در عنبرآباد کشف شد
به گزارش راه آرمان؛ رضا فیروزبخت گفت: در پی اعلام سرقت مسلحانه  یک دستگاه خودروی سمند  ،در یکی از نقاط شهر جیرفت ، بلافاصله طرح مهار اجرا و ماموران پلیس اگاهی با گشت زنی های هدفمند و گسترش چتر اطلاعاتی  موفق شدند این خودرو را در کمتر از ۳ ساعت پس از وقوع  سرقت، در سطح حوزه استحفاظی  شهرستان کشف کنند.

وی افزود: اقدامات قانونی و لازم برای تحویل خودرو به مالباخته در حال انجام است.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به نقش تجهیزات ایمنی در کاهش زمینه های وقوع سرقت بر توسعه سامانه های پایش تصویری در شهرستان عنبرآباد تاکید و تصریح کرد: نصب سامانه های پایشی در میادین شهر و جاده ها نقش مهمی در پیشگیری و کنترل جرائم ایفا می کند که امیدواریم مسئولان امر شرایط لازم برای توسعه این ظرفیت را فراهم کنند.

فیروزبخت توصيه کرد: شهروندان خودروی خود را به لوازم ایمنی نظیر سوئیچ مخفی، دزدگیر، قفل پدال و فرمان مجهز  و از نگهداری اسناد و مدارک مالکیت خودرو در داخل آن پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد درپایان یکی از ابزارهای موثر  در بالا بردن ایمنی وسایل نقلیه  را  نصب سامانه "جی پی اس" معرفی و خاطر نشان کرد: سامانه جی پی اس قابلیت های ردیابی آنلاین، کنترل خودرو از راه دور، هشدار روشن شدن خودرو، بازبینی مسیرها و توقفگاه ها، هشدار سرعت غیرمجاز و برخی امکانات ردیابی دیگر با نرم افزار کاملا فارسی را دارد که توصیه می شود شهروندان جهت افزایش ایمنی وسایل نقلیه خود نسبت به نصب این سامانه اقدام نمایند.

انتهای پیام/بهادری  https://armanekerman.ir/vdcgyu9qxak9x74.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما