تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۹
۰
plusresetminus
سردار سلیمانی با بیان اینکه کمک های مومنانه و همدلی مردم باید به یک نهضت عمومی در کشور تبدیل شود، گفت: همدلی و همراهی از سجایای بزرگ ملت ایران اسلامی است.
همدلی و همراهی از سجایای بزرگ ملت ایران اسلامی است/ همدلی و کمک به هم نوع به نهضت عمومی تبدیل شود
به گزارش راه آرمان به نقل از ایلام بیدار
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، ظهر امروز(۹ تیر) در آئین اهدای ۲۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی در مجتمع رفاهی لاله، اظهار کرد: سجایای ملت ایران بسیار فروان و گسترده است و یکی از  مهم ترین سجایا، همراهی ها، همدلی ها و کمک های مومنانه است.

سردار «غلامرضا سلیمانی» با بیان اینکه در میان ملتی مانند ملت ایران زندگی کردن شکر فراوان می طلبد، ابراز کرد: این نوع کارها و همدلی ها باید تبدیل به یک نهضت عمومی تبدیل شود و بایستی با استفاده از ظرفیت های فراوانی که وجود دارد و ابراز رسانه باید تلاش کنیم این نهضت عمومی در کشور  شکل گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه در ایام کرونا در کمک های مومنانه شاهد این کمک های موننانه به صورت‌ مردم پایه بودیم، تصریح کرد: خدمات نظام اسلامی در ایام کرونا، مرهون مردم عزیز ایران اسلامی است که با همدلی در کنار هم بودند و امروز شاهد کنترل بیماری کرونا در کشور هستیم.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه صدای این سجایای نورانی و شعله های امید بخش را باید به کمک رسانه توسعه و ترویج داد، تصریح کرد: آمادگی و استعداد در این ملت از سجایی برجسته ممتاز ملت ایران است.
 
وی تصریح کرد: ما ملتی بزرگ، فرهنگی هستند که در سایه فرهنگ عاشورا، در سایه حضرت امام رضا(ع) زندگی می کند و متنعم به نعمت هایی است که خداوند متعال به ما ارزانی داشته است.
 
سردار سلیمانی بیان کرد:  این آبشارها امید است به جریان ها بزرگی از باران محبت، رحمت و همدلی تبدیل شود و این ویژگی مکتب ماست و ملت ایران این ویژگی ها را دارد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه روزهای نویدبخشی پیش روی ملت ایران است و خبرهای خوش در زندگی ملت ایران به زودی منتشر می شود، تصریح کرد: زوج های جوان این محفل مهمان حرم مطهر امام رضا(ع) خواهند بود.
  https://armanekerman.ir/vdcjvaev8uqe8hz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین