کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار زرند خبر داد؛

مشارکت معادن و کارخانجات در ساخت باند دوم محور زرند- بافق تا سیریز

9 تير 1401 ساعت 22:20

سید رضا حسینی نژاد از مشارکت معادن و کارخانجات در تامین هزینه‌های اجرای بخشی از باند دوم محور زرند- بافق تا سیریز خبر داد.


به گزارش راه آرمان، در جلسه شورای معادن که به ریاست سید رضا حسینی نژاد سرپرست فرمانداری و با حضور رؤسای ادارات صمت، تعاون،کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و تعدای از مدیران معادن و کارخانجات شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، در مورد میزان  مشارکت معادن در تامین زیرساخت جاده ای تصمیم گیری شد.

سید رضا حسینی نژاد با اشاره به صنعتی شدن شهرستان و ضرورت تامین زیرساخت های حمل و نقل با توجه به افزایش تردد کامیون های سنگین حامل مواد صنعتی و معدنی اظهار کرد: حجم زیادی از حمل بار شهرستان از جاده زرند-بافق جابجا می شود که با توجه به عرض کم جاده، احداث باند دوم این جاده اهمیت دوچندان دارد.

سرپرست فرمانداری زرند ادامه داد: مشارکت معادن و کارخانجات که بیش از دو سوم حجم ترافیک این جاده مربوط به آنهاست در تکمیل بخشی از این محور یکی از اقدامات ماندگار در عرصه راهسازی کشور خواهد بود.

وی با اشاره به پتانسل‌های موجود در شهرستان زرند بیان کرد: این شهرستان با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی ارتباط دهنده شبکه حمل و نقل بین دو استان کرمان و یزد است و وجود معادن و صنایع مهم در زرند افزایش بار ترافیکی در محورهای ترانزیتی را به همراه دارد.

حسینی نژاد ابراز امیدواری کرد با پیگیری های خود و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در زمینه جذب اعتبارات ملی بتوان این محور پرتردد و مهم را دو بانده و ایمن‌سازی‌ کرد.

انتهای پیام/قنبرزهی


کد مطلب: 127913

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/127913/مشارکت-معادن-کارخانجات-ساخت-باند-دوم-محور-زرند-بافق-سیریز

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir