کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارائه‌ دستاوردهای بانوان زرندی در نمایشگاه هفتگی

10 تير 1401 ساعت 14:01

به همّت واحد ترویج جهادکشاورزی وبا همکاری شهرداری و شورای شهر، هر هفته نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و توليدات بانوان خانوار شهرستان زرند در محل پارک شهید برگزار می شود.


به گزارش راه آرمان؛ در جهت حمایت از تولیدات و سرمایه های داخلی و کمک به بانوان اشتعال آفرین و به همّت واحد ترویج جهادکشاورزی وبا همکاری شهرداری و شورای شهر، هر هفته شاهد برپایی  نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و توليدات بانوان خانوار شهرستان زرند در محل پارک شهید هستیم. 

در این نمایشگاه ضمن عرضه توانمنديی ها و توليدات بانوان خانوار که عمدتاً تولیدات سالم، ارگانیک و بدون دخل‌تصرفات شیمیایي است، می‌توان نقطه عطفی در درآمدزایی و رفع بخشی از نيازهای عمومی همشهریان دانست. 

در حاشیه برگزاری این رویداد دائمی و هفتگی، ضیاالدینی شهردار و نکویی عضو شورای شهر ضمن بازدید از غرفه‌های نمایشگاه ابراز امیدواری بر تداوم و قوت بخشیدن به روند اینگونه برنامه‌ها داشتند و بر حمایت همه جانبه از اینگونه رويدادها تأکید کردند.

ضمناً بانوان خانوار شهری و روستایی که توان تولیدات سالم، بهداشتی وبه صرفه که ضمنا داراي قیمت‌های مناسب خاصاً زیر قیمت عرف بازار  باشند می‌تواند ضمن مراجعه به مسؤول ترویج جهادکشاورزی شهرستان زرند وبا اجاره غرفه به فروش و ارائه محصولات و توليدات خویش بپردازند.

انتهای پیام /قنبرزهی 


کد مطلب: 127917

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/127917/ارائه-دستاوردهای-بانوان-زرندی-نمایشگاه-هفتگی

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir