تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۱
۰
plusresetminus
توسط مدیر کل اموزش و پررورش کرمان رخ داد؛

بازدید از مدارس روستایی و فرسوده منطقه تکاب- شهداد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از مدارس روستایی و فرسوده تکاب منطقه شهداد بازدید کرد.
بازدید از مدارس روستایی و فرسوده منطقه تکاب- شهداد
به گزارش راه ارمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش  از مدارس روستایی  و فرسوده تکاب منطقه شهداد بازدید کرد.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در حاشیه این بازدید خاطر نشان کرد: توجه به فضا های آموزشی مناطق محروم و بهسازی و مقاوم سازی این فضا یکی از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش استان کرمان است.

وی  با بیان اینکه فضای آموزشی استاندارد و مطلوب نقش موثری در تسهیل فرآیند یاددهی - یادگیری دارد گفت: آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی آینده در قالب پروژه مهر در دستور جدی کار مدارس استان است.

رضایی گفت: با رایزنی های صورت گرفته با نوسازی مدارس استان و خیرین بودجه ویژه ای جهت بهسازی، زیبا سازی و نوسازی مدارس اختصاص یافته و اقدامات لازم در تابستان جاری صورت می گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فاصله یک هزار و ۳۳ کیلومتری مدرسه شمالی و جنوبی استان گفت: شعار ما در آموزش و پرورش استان عدالت محوری است و در راستایی تحقق این مهم مدرسه مرکز شهر کرمان با مدارس دوردست استان هیچ تفاوتی ندارد.

رضا رضایی با اشاره به فعالیت ۲۵۰ مدرسه با زیر ۵ نفر دانش آموز خاطرنشان کرد: ساماندهی نیروی انسانی مدارس استان از فروردین ماه سال جاری آغاز شده و تا مرداد ماه نیروی انسانی مدارس استان ساماندهی می شود.

مصطفی بابایی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نیز در این بازدید  از تشکیل قرارگاه نصیب برابر آموزشی در وزارت آموزش و پرورش خبر داد و افزود: ارتقای عدالت تربیتی و افزایش دسترسی افراد جامعه به خدمات آموزشی، افزایش مشارکت اجتماعی-تربیتی اولیا، معلمان، نهادهای دولتی و عمومی، مردمی، خیریه و غیردولتی از اهداف تشکیل قرارگاه جهادی است.

وی توجه به مناطق محروم را یکی از مهمترین برنامه های وزیر آموزش و پرورش برشمرد.




انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcdx50fkyt0xn6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما