تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۵
۰
۱
plusresetminus
با پیگیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودبارجنوب؛

پایان نزاع و برقراری صلح پس از ۶ ماه بین دو طایفه در رودبارجنوب

با پیگیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودبار جنوب صلح و پایان نزاع دو طایفه فرامرزی و گرگندی در رودبارجنوب برقرار شد.
پایان نزاع و برقراری صلح  پس از ۶ ماه بین دو طایفه در رودبارجنوب
به گزارش خبرنگار راه آرمان"ازرودبارجنوب،با پیگیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبارجنوب پس از ۶ ماه درگیری و نزاع  بین دو طایفه گرگندی و فرامرزی به صلح و سازش انجامید.

 طی جلسه ای که روز گذشته با محوریت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبار جنوب و بزرگان این دو طایفه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبارجنوب انجام شد.

حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در این جلسه عنوان کرد: تلاش برای نهادینه کردن صلح و سازش و آشتی برقرار کردن بین انسان ها امری خداپسندانه و مورد رضای الهی است و به طور قطع گام گذاشتن در این راه اجر و ثواب اخروی به همراه دارد.

وی با بیان این که توسعه و پیشرفت در هر منطقه ای جز با اتحاد، همدلی، امنیت و آرامش میسر نمی شود، اظهار کرد: این منطقه  شهدای عزیزی را برای حفظ امنیت و آرامش تقدیم انقلاب کرده است و ما باید راه این شهدا را ادامه دهیم.

حاجب با اشاره به این که با حضور پرخیر و برکت طرفین این کار خداپسندانه انجام گردید،بسیارخوشحال هستیم که این سازش و صلح  برقرار شده است. این اقدام خوب و انسانی مردم منطقه  و به ویژه مردم شهیدپرور شهرستان رودبارجنوب باید به عنوان الگویی در سطح استانی و کشوری معرفی شود.

انتهای پیام/پ https://armanekerman.ir/vdciqyazqt1ar32.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

بنده خدا
ما خوشحال شدیم که طایفه بزرگ رودبار جنوب یعنی طایفه فرامرزی ( کوه میر فرهاد ) و بزرگان طوایف دیگر نزا و خشونت و درگیری را کنار گذاشته و باهم صلح کردند و انشاالله این دو طایفه بزرگ رودبار جنوب و سایر طوایف عزیز همیشه با هم صمیمی باشند