تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۵
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری ۳ سارق کابل برق شبکه های هوایی و کشف ۱۳ فقره کابل برق در پی گزارش هوشمندانه یک شهروند به پلیس خبر داد.
دستگیری ۳ سارق با کشف ۱۳ فقره سرقت کابل برق در سیرجان
به گزارش راه آرمان؛ مرتضی امیر سبتکی فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان اظهار کرد : در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در مناطقی از سطح شهرستان سیرجان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: در این رابطه ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ گشت زنی شبانه پس از گزارش به موقع و دقیق یک شهروند از خاموشی معابر و مشاهده افراد مشکوک در حوالی تیرهای برق ۳سارق را هنگام سرقت غافلگیر و آنان را به همراه ابزار آلات انجام سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان بیان کرد: این سارقان که دارای سابقه سرقت و گرفتار به اعتیاد به مواد روانگردان بودند در بازجویی های انجام شده به ۱۳ فقره سرقت سیم و کابل برق شبکه های هوایی به مقدار ۱۵۳۰ متر معترف شدند.

 امیرسبتکی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو و مخفیگاه این سارقان ۹۸ متر انواع سیم و کابل برق هوایی دیگر کشف شد ، خاطرنشان کرد : با هماهنگی های لازم اموال کشف شده تحویل اداره برق و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/سعید https://armanekerman.ir/vdca00n6049nuo1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما