کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

خدمات دهی به مردم در دوران کرونا بدون نگاه سیاسی و قومی و مذهبی بود/ برای برقراری امنیت و سلامت باید جهاد کرد

13 تير 1401 ساعت 13:07

سردار حسین معروفی گفت: در دوران کرونا برای خدمات دهی به مردم نگاه نه سیاسی بود نه قومی و نه مذهبی فقط انسانیت مطرح بود یعنی تعهد پزشکی در این صحنه عملی شد.


به گزارش راه آرمان ظهر امروز رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان دیدار کرد.
 
سردار حسین معروفی گفت: در موضوع کرونا زیبایی هایی توسط کادر درمان خلق شد که مردم ارادتشان به نظام پزشکی و درمان چند برابر شد ملت هم شهدا هم همت و اخلاص و همراهی کادر درمان را دیدند.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در دوران کرونا برای خدمات دهی به مردم نگاه نه سیاسی بود نه قومی و نه مذهبی فقط انسانیت مطرح بود یعنی تعهد پزشکی در این صحنه عملی شد.
 
وی عنوان کرد: این زیبایی های باید حفظ شود و نگاه ما در خدمات دهی به مردم سیاسی و قومی و مذهبی نباشد در سپاه این نگاه حاکم است چون ما سپاه انقلاب هستیم و جانمان را برای مردم می دهیم
 
سردار معروفی توضیح داد: سلامت و امنیت جز ضرورات جامعه است؛ اگر امنیت نباشد آسایش نیست اگر آسایش نباشد آرامش نیست؛ علم و پیشرفت و فناوری در ذیل امنیت تعریف می شوند.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: برای برقراری امنیت و سلامت باید جهاد کرد به همین دلیل کادر درمان که در دوران کرونا جان خود را از دست دادند شهید محسوب شدند چون در صحنه جهاد حضور داشته است و آلام مردم را کم کرده است.
 
وی با تاکید بر لزوم بهداشت عمومی عنوان کرد: در استان کرمان در حوزه درمان دچار چالش و مشکل هستیم همچنین در حوزه اطلاع رسانی و آموزش بهداشت  و زیرساخت بهداشت عمومی مشکل داریم که زیرساخت بهداشت، آب است و سپاه در این زمینه ورود کرده است و دستگاههای دیگر هم پای کار آمدند و تا کنون به ۴۰۹ روستا آبرسانی انجام شده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 127995

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/127995/خدمات-دهی-مردم-دوران-کرونا-بدون-نگاه-سیاسی-قومی-مذهبی-برقراری-امنیت-سلامت-باید-جهاد

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir