تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۷
۰
plusresetminus
سردار حسین معروفی گفت: در دوران کرونا برای خدمات دهی به مردم نگاه نه سیاسی بود نه قومی و نه مذهبی فقط انسانیت مطرح بود یعنی تعهد پزشکی در این صحنه عملی شد.
خدمات دهی به مردم در دوران کرونا بدون نگاه سیاسی و قومی و مذهبی بود/ برای برقراری امنیت و سلامت باید جهاد کرد
به گزارش راه آرمان ظهر امروز رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان دیدار کرد.
 
سردار حسین معروفی گفت: در موضوع کرونا زیبایی هایی توسط کادر درمان خلق شد که مردم ارادتشان به نظام پزشکی و درمان چند برابر شد ملت هم شهدا هم همت و اخلاص و همراهی کادر درمان را دیدند.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در دوران کرونا برای خدمات دهی به مردم نگاه نه سیاسی بود نه قومی و نه مذهبی فقط انسانیت مطرح بود یعنی تعهد پزشکی در این صحنه عملی شد.
 
وی عنوان کرد: این زیبایی های باید حفظ شود و نگاه ما در خدمات دهی به مردم سیاسی و قومی و مذهبی نباشد در سپاه این نگاه حاکم است چون ما سپاه انقلاب هستیم و جانمان را برای مردم می دهیم
 
سردار معروفی توضیح داد: سلامت و امنیت جز ضرورات جامعه است؛ اگر امنیت نباشد آسایش نیست اگر آسایش نباشد آرامش نیست؛ علم و پیشرفت و فناوری در ذیل امنیت تعریف می شوند.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: برای برقراری امنیت و سلامت باید جهاد کرد به همین دلیل کادر درمان که در دوران کرونا جان خود را از دست دادند شهید محسوب شدند چون در صحنه جهاد حضور داشته است و آلام مردم را کم کرده است.
 
وی با تاکید بر لزوم بهداشت عمومی عنوان کرد: در استان کرمان در حوزه درمان دچار چالش و مشکل هستیم همچنین در حوزه اطلاع رسانی و آموزش بهداشت  و زیرساخت بهداشت عمومی مشکل داریم که زیرساخت بهداشت، آب است و سپاه در این زمینه ورود کرده است و دستگاههای دیگر هم پای کار آمدند و تا کنون به ۴۰۹ روستا آبرسانی انجام شده است.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcao0n6m49nuo1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین