تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۲
۰
plusresetminus
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خواستار توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و تبیین و ترویج مکتب شهید سلیمانی به عنوان یک الگو و چراغ راه مناسب برای حوزه جوانان شد.
ضرورت توجه به بیانیه گام دوم و ترویج مکتب شهید سلیمانی
به گزارش راه آرمان :میثم پاریزی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان که به مناسبت هفته ازدواج با محوریت ازدواج جوانان با حضور فداکار استاندار، گفت: ۱۶۲ سمن دارای اعتبار نامه در بخش های اجتماعی، اعتقادی، مذهبی، فرهنگی، علمی و پژوهشی در ۴ حوزه فعالیت می کنند که ۶۰ درصد اعتبار نامه های اخذ شده در حوزه اجتماعی است و مباحث مربوط به ازدواج، اشتغال، سلامت اجتماعی و بحث دغدغه‌های آسیب های اجتماعی و موارد این چنینی را دنبال می کنند.

وی افزود: در حوزه جوانان در استان دو محور حتماً باید مد نظر قرار بگیرد که مورد تاکید هم هست، یکی بحث بیانیه گام دوم که باید محوریت خیلی از برنامه ها در حوزه جوانان باشد و جلساتی در این زمینه برگزار شود و بحث دیگر هم استان کرمان به شکل خاص و ویژه باید یک نگاه دقیق و علمی به مباحث تبیین و ترویج مکتب شهید سلیمانی بپردازد که خودش یک الگو و چراغ راه مناسب و اساسی برای حوزه جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: استان کرمان ، طی سال های گذشته، میزبانی چند طرح ملی را داشته که اگرچه لیبل طرح ها کشوری بوده؛ اما دبیرخانه طرح ها در کرمان است.

پاریزی گفت: سامانه امید زندگی و شبکه ملی آسیب های اجتماعی که دو کار ارزشمند بود، حالا در طول مسیر باید وضعیت‌شان بررسی شود و بازخورد گرفته شود و حمایت ها و نوع ادامه فعالیتشان باید با ساز و کاری که مجموعه معاونت جوانان و مدیران کل ستادی دارند ارزیابی شود و ادامه پیدا کند.

او در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های هفته ازدواج در استان کرمان اشاره کرد و گفت: در هفته ازدواج، بیش از ۴۰۰ برنامه را در بخش های مختلف در سطح استان تدارک دیدیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، مراسم ازدواج آسان را یکی از این ویژه برنامه ها دانست و گفت: در این آیین ۵۰ زوج در کرمان جشن وصال خود را برگزار کردند که جا دارد از همه کسانی که کمک کردند تا این اتفاق ارزشمند رقم بخورد، تشکر کنم.

وی توضیح داد:، در ازدواج آگاهانه، نقش مراکز مشاوره خیلی مهم است و این مشاوره ها باید قبل، حین و بعد از ازدواج صورت بگیرد تا آسیب به وجود نیاید.

پاریزی در پایان گفت: در بحث پایداری ازدواج نیز باید نهادهای حاکمیتی کمک کنند تا این پایداری بتواند ثبات داشته باشد و خدایی نکرده این اتفاق با این ظرفیتی که وجود دارد، هم در بحث نهادها، هم مجمع خیرین و سمن ها منجر به آسیب نشود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdccx4qs02bqix8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین