تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۹
۰
plusresetminus
محمد فلاح گفت: ۴۲ مگاوات مصرف روزانه برق ما به ۲ و نیم درصد رسیده  که تنها روشنایی معابر است و در مسیر  احداث نیروگاه برق دچار نشکلات زیادی بوده ایم
تامین ۴۰ درصد فولاد کشور از معادن سیرجان/ ۴۲ مگاوات برق به ۲ونیم درصد رسیده است
به گزارش" راه آرمان"محمد فلاح مدیر عامل شرکت گهر زمین گفت: در حال حاضر منطقه گل گهر ۴۰ درصد فولاد کشور را تامین می کند.

وی ادامه داد : در گذشته بیشترین در آمد استان کرمان از کشاورزی و بعضا پسته بود که اکنون به معدن و فولاد هم رسیده اما کارگران در شرایط سخت آب و هوایی و در آلوده ترین محیط فعالیت می کنند.

فلاح افزود: سیرجان زون صنعتی و معدنی کشور است که تابوی استفاده از اب دریا را شکستند و اکنون از آب دریا در بخش صنعتی و معدنی استفاده می شود.


مدیر عامل شرکت گهر زمین با بیان اینکه اکر مشکلات پیش روی صنعت فولادی گل گهر حل نشود باید فاتحه کشاورزی استان خواند، تاکید کرد : اگر اب دریا قطع شود هم در حوزه معادن و هم کشاورزی ضربه خواهیم خورد .

فلاح با بیان اینکه تمامیت معدن ۳ هنوز به گهر زمین داده نشده است،گفت: تا کنون ۲ میلیون تن گندله بر زمین مانده است و اگر توجه نشود، تولید سنگ به ۵۰ درصد می رسد و خسارت عظیمی به فولاد کشور وارد می شود.

وی ادامه داد:در حال حاضر ۲۶ هزار کارگر در این واحد در حال خدمت هستند که نشان از اشتغال زا بودن طرح های معدنی دارد،  اما محلی برای دپوی محصولات نداریم و ۴۲ مگاوات مصرف روزانه برق ما به ۲ و نیم درصد رسیده  که تنها روشنایی معابر است و در مسیر  احداث نیروگاه برق دچار نشکلات زیادی بوده ایم.

فلاح ادامه داد: باید معدن کاوی را به کسانی واگذار کنند که تخصص و استعداد معدنی دارند نه دلالانی که به دنبال جیب خودشان هستند و زمین و محصولات در دل آن را بین خودشان خرید و فروش کنند.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdca6an6649nuw1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین