تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۲
۰
plusresetminus
به‌منظور ایجاد گمرک تخصصی ماشین‌آلات معدنی، فرآورده‌های نفتی، مس و دیگر موارد؛ جلسه‌ مدیرعامل منطقه ویژه رفسنجان و معاون امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد.
بررسی ایجاد گمرک تخصصی ماشین‌آلات معدنی، صادرات فرآوردهای نفتی و مس در رفسنجان
به گزارش راه آرمان؛ روح‌الله بهرام‌شاهی به‌منظور پیگیری ایجاد گمرک تخصصی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در حوزه ماشین‌آلات معدنی، فرآورده‌های نفتی، مس و دیگر موارد روز دوشنبه با عسکری معاون امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان بیان کرد: با توجه به پتانسیل‌هایی که در منطقه ویژه رفسنجان وجود دارد راه‌اندازی گمرک تخصصی در رشته‌های مختلف یکی از اهدافی‌ست که دنبال می‌کنیم و در بحث صادرات فرآورده‌های نفتی با توجه به استقبال مدیرعامل اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی ایران، این توان در منطقه رفسنجان وجود دارد.

عسکری معاون فنی و امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران هم در این جلسه ضمن اعلام حمایت‌های لازم جهت ایجاد گمرک تخصصی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان گفت: در این راستا مکاتبات لازم انجام شود که پس از بررسی نسبت به ایجاد گمرک تخصصی ماشین‌آلات سنگین و فرآورده‌های نفتی و دیگر موارد اقدامات لازم صورت گیرد.

شایان ذکر است؛ در این جلسه همچنین پیرامون ارتقاء سطح گمرک منطقه ویژه از ریاست به مدیریت جهت ارائه خدمات بهتر بحث و گفت‌وگو شد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdccs4qs12bqix8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما