تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۳
۰
plusresetminus
رییس کل دادگستری استان کرمان از تدوین تفاهم نامه همکاری های مشترک بین دادگستری و دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبرداد.
تدوین تفاهم نامه همکاری های مشترک بین دادگستری و دانشگاه علوم پزشکی کرمان
به گزارش راه ارمان رییس کل دادگستری استان کرمان، ارائه خدمات معاضدت و مشاوره  قضایی به جامعه پزشکی کرمان را یکی از رویکردهای تفاهم نامه مشترک بین دستگاه قضایی و دانشگاه علوم پزشکی دانست و گفت: تعیین شورای حل اختلاف ویژه پزشکان  به منظور حل و فصل دعاوی حقوقی و کیفری پزشکان با همکاری  دانشگاه علوم پزشکی کرمان در نظر گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: تلاش می شود تفاهم نامه مشترکی بین دادگستری استان و دانشگاه علوم پزشکی کرمان تدوین شده و امضا شود تا ضمن توسعه خدمات درمانی و بهداشتی برای همکاران دستگاه قضایی، دانشگاه علوم پزشکی نیز از خدمات دستگاه قضایی از جمله معاضدت، مشاوره حقوقی و ... بهره مندی بیشتری داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی گفت: نمایندگانی از سوی دستگاه قضایی و دانشگاه علوم پزشکی تعیین خواهد شد تا نسبت به تهیه پیش نویس مفاد تفاهم نامه مشترک اقدام نمایند و سپس با تایید نهایی به امضای مقامات ارشد طرفین رسیده و اجرایی شود.

وی از پیگیری روند راه اندازی مجدد خدماتی شبیه کلینیک درمانی بعثت به منظور ارائه خدمات پزشکی به کارکنان دستگاه قضایی خبر داد و اظهارداشت: کلینیک بعثت در گذشته خدمات درمانی مناسبی را به همکاران اداری و قضایی دادگستری استان کرمان ارائه می کرده است که با توجه به تعطیل شدن این کلینیک، تلاش می شود که فعالیت آن به نحو دیگری از سر گرفته شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان اظهارداشت: در قالب تفاهم نامه مشترک بین دادگستری و دانشگاه علوم پزشکی، تلاش می شود که همکاری های این دو نهاد افزایش یابد.

انتهای پیام/ رسول https://armanekerman.ir/vdcb5wb88rhb5gp.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما