کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری سارق ۵ میلیاردی در شهرستان انار

14 تير 1401 ساعت 18:19

فرمانده انتظامی انار از دستگیری یک سارق که اقدام به سرقت ۵ میلیارد ریال خودرو و موتورسیکلت در اصفهان کرده و به شهرستان انار متواری شده بود، خبر داد.


به گزارش راه آرمان؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد فرمانده انتظامی انار در تشریح خبر گفت: تیم عملیاتی کلانتری امین شهر در حال گشت زنی به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک که راننده خودور به محض مشاهده ماموران به سرعت از محل متواری شد.

 
سرهنگ خلیلی نژاد با بیان اینکه در استعلام گیری از شماره انتظامی خودرو مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در سامانه پلیس از استان اصفهان را دارد عنوان کرد: طرح مهار آغاز و در یک عملیات پلیسی و کنترل محورهای خروجی، خودروی مسروقه توقیف و راننده آن دستگیر شد.
 
وی افزود: در تحقیقات انجام شده متهم سابقه دار به بزه ارتکابی معترف که با اعترافات متهم مالباخته شناسایی و در استعلام از سامانه پلیس مشخص شد دارای سابقه چندین فقره سرقت اعم از خودرو و موتور سیکلت به ارزش ریالی بیش از ۵ میلیارد ریال از استان اصفهان می باشد که قصد عزیمت به مناطق مرزی و خروج از کشور را داشت ، که ضمن تکمیل پرونده متهم تحویل مراجع قضائی و از آن طریق جهت سایر اعترافات به استان اصفهان تحویل داده شد.
 
این مقام انتظامی درپایان ضمن تقدیر از همکاری مردم با پلیس خاطرنشان کرد: جهت پیشگیری از سرقت، مالکین خودروی خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سویچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی، ردیاب و سایر وسایل تاخیری و بازدارنده مجهز کنند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 128027

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/128027/دستگیری-سارق-۵-میلیاردی-شهرستان-انار

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir