تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۶
۰
plusresetminus
با هدف ارتقای سطح فرهنگی ، بصیرتی و فعالیت‌های حوزه های مقاومت بسیج و رونق پایگاه‌ ها دستاوردهای آنها با برپایی نمایشگاه های اسوه ارائه شد.
ارائه دستاوردهای بسیجیان زرندی با برپایی نمایشگاه‌های اسوه
به گزارش راه آرمان ، حسین امیری فرمانده سپاه ناحیه زرند با اشاره به حضور تیم بازرسی و نظارت سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه زرند گفت: تیم بازرسی از عملکرد برنامه‌ای و ابتکاری حوزه‌های مقاومت وپایگاه های بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه زرند سرکشی و نظارت انجام دادند و در این بازرسی‌ها فرماندهان حوزه‌های مقاومت گزارشی از عملکرد خود را ارائه دادند.
 
وی افزود: تیم بازرسی با توجه به چک لیست‌ها عملکرد حوزه‌ها را در حوزه برنامه‌های ابلاغی و ابتکاری رصد کرده و مشکلات و موانع برنامه‌های اجرایی را احصا نمودند.
 
فرمانده سپاه زرند گفت: هدف از برگزاری این برنامه، ارتقای سطح فرهنگی ، بصیرتی و فعالیت‌های بسیج در پایگاه‌ ها و رونق پایگاه‌ ها می باشد که در این نمایشگاه،برای اولین بار دستاوردهای پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان زرند درقالب طرح اسوه به معرض دید گذاشته شده است.
 
امیری با اشاره به اجرای طرح اسوه پایگاه‌های مقاومت ابراز داشت: از هر حوزه مقاومت یک پایگاه بسیج خواهران و یک پایگاه بسیج برادران انتخاب و به مرکز استان معرفی خواهند شد.
 
وی مسجد محوری، محله محوری، فعالیت‌های اجتماعی و جهادی، برنامه های فرهنگی و مذهبی و غیره را از جمله شاخص‌های انتخاب بهترین پایگاه‌های مقاومت در طرح اسوه دانست و بیان داشت: در برگزاری برنامه های مناسبتی، گشت های محله محور ، یادواره های شهدای محله، برنامه های فرهنگی نظیر حلقه های صالحین، اردوهای جهادی، جزخوانی قرآن کریم در ماه مبارک، افطاری، اردوهای یک روزه و ...، نیز اهتمام جدی وجود داشته و الحمدلله برنامه های بسیار خوبی با تلاش بسیجیان این پایگاه برگزار شده است
 
فرمانده سپاه زرند ادامه داد: جا دارد در اینجا هم از بسیجیان پایگاه های مقاومت و فرماندهان حوزه و تمامی معاونت های آنها در همراهی پایگاه در این برنامه ها تقدیر و تشکر کنیم.
 
انتهای پیام/قنبرزهی
https://armanekerman.ir/vdcaman6049nuw1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما