تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۴
۰
plusresetminus
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به راه یابی 13 دانش آموز کرمانی به مرحله کشوری المپیاد های علمی از اختصاص جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی به دانش آموزان کرمانی که مجوز عضویت تیم المپیاد های علمی کشور را جهت شرکت در مسابقات جهانی کسب می کنند خبر داد.
راه یابی 13 دانش آموز کرمانی به مرحله کشوری المپیاد های علمی
به گزارش راه آرمان : رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در جمع خانواده دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری المپیاد های علمی از راهیابی 13 دانش آموز استان در المپیادهای شیمی، ریاضی، نجوم و اختر فیزیک، ادبی، تفکر و کارآفرینی به مرحله نهایی خبر داد.

وی بیان کرد: این دانش آموزان در اردوهای تابستانی شرکت خواهند کرد و در نهایت از بین آنها تیم المپیاد علمی کشور جهت شرکت در مسابقات جهانی انتخاب خواهد شد.

رضایی افزود: به دانش آموزان کرمانی که به عضویت تیم المپیاد علمی کشور در می آیند و در مسابقات جهانی شرکت می کنند جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان اختصاص می یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تقدیر از همه عوامل این موفقیت قابل تحسین، خاطرنشان کرد: با راهبرد منسجم‌، برنامه ریزی ، هماهنگی مدیران، تلاش های دانش آموزان و توجه شایسته خانواده های این اتفاق خجسته حاصل شده است.

رضا رضایی هدف از برگزاری المپیادهای علمی دانش‌آموزی را ایجاد تکاپوی آموزشی در مدارس، شناسایی و انتخاب دانش آموزان با استعداد و دارای توانمندی‌های علمی ذکر کرد و افزود: موفقیت دانش آموزان در المپیاد های علمی یکی از مهمترین شاخصه های ارزیابی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق و مدارس است.

بر پایه این گزارش: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با دانش آموزان کرمانی راه یافته به مرحله کشوری و خانواده آنها در یک نشست صمیمی و تخصصی به گفتگو پرداخت.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdch-6nzx23nivd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین